درج آگهی رایگان بگونه ی دیگری تجربه کنید!!

درج آگهی رایگان بگونه ی دیگری تجربه کنید!!

13 مورد از بهترین نمونه های درج آگهی رایگان فیس بوک که در واقع کار می کنند (و چرا)

به طور متوسط، فیس بوک به 1.45 میلیارد کاربر فعال روزانه – از مدیران اجرایی، دانش آموزان، و شرکت ها برخوردار است. و در حالی که نیاز جامعه به وضوح درج آگهی رایگان را درک میکند، اتصال با آنها از نقطه نظر بازاریابی همیشه آسان نیست. (البته بدون هزینه بصورت ویژه لینک سایت خود را برای تبلیغات در گوگل و ثبت آگهی رایگان در سایت xoonarg.com بگذارید)

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

برای مارک ها، ارسال فقط به فیس بوک به اندازه کافی دیگر نیست – مخصوصا برای آنهایی که تازه شروع شده اند. مطمئنا، شما می توانید تلاش خود را برای هدایت افراد به صفحه فیس بوک خود و ارسال آنها به وب سایت خود، انجام دهید، اما این کار تنها در صورتی انجام می شود که شما در مورد آن هوشمند باشید.

یکی از راههای انجام این کار این است که آگهی های بهینه شده فیسبوک را برای مخاطبان مناسب هدف قرار دهیم. تبلیغات بهینه شده می تواند به شما کمک کند که بودجه PPC خود را عاقلانه بپردازید و درآمد مثبت خود را برای سرمایه گذاری ببینید.

کتاب را دریافت کنید که قوانین تبلیغات دیجیتالی در آن همه اسطوره ها هستند.

بنابراین، تبلیغات فیس بوک بهینه شده در واقع به نظر می رسد؟ اگر به دنبال برخی از نمونه های عالی هستید، به جای درست آمده اید. در این پست، ما در مورد بهترین تبلیغات فیس بوک به سرعت در مورد موارد زیر است:

فیس بوک تبلیغات بهترین شیوه

فرمت های درج آگهی رایگان  فیس بوک

قالب های درج آگهی رایگان  فیس بوک

نمونه هایی از بهترین و رایج ترین تبلیغات فیس بوک ما تا کنون دیده ایم (با برخی از بینش ها برای استفاده از بازاریابی فیس بوک خود)

کای جواهرات

دوشنبه

آمازون

NatureBox

وینک

شاتروفی

MU خوابگاه پردیس

باشگاه های ورزشی بوستون

Allbirds

مجله نیویورک تایمز

جشنواره موسیقی Tortuga

آدریانا پاپل

شونارگ و آگهی رایگان

قبل از اینکه ما به نمونه های فیس بوک تبلیغ شده در بالا اشاره کنیم، بیایید بحث کنیم که چه چیزی یک تبلیغ بزرگ فیس بوک را ایجاد می کند – صرف نظر از قالب و قالب مورد استفاده تبلیغ.

4 تبلیغات فیس بوک بهترین روش ها

1. این بصری است.

محتویات ویژوال نه تنها در الگوریتم فیس بوک بیشتر مورد احترام قرار می گیرد، بلکه بیشتر احتمال دارد که از محتوای نوشته شده به اشتراک گذاشته شود و به یاد می آید. درس برای بازاریابان فیس بوک؟ مهم نیست که چه نوع آگهی ای ایجاد می کنید، تصویر شما باید بصری جذاب باشد.

این پست وبلاگ را برای راهنمای دقیق برای اندازه تصویر برای واحدهای درج آگهی رایگان  مختلف در فیس بوک و همچنین برخی نکات در مورد ارسال محتوای بصری بررسی کنید.

2. بودن ارتباط

در هنگام استفاده از تبلیغات فیس بوک، Relevance برای موفقیت اهمیت دارد. به یاد داشته باشید زمانی که کسی روی آگهی شما کلیک کرده یا کلیک کند (با توجه به تنظیماتی که استفاده می کنید) شما پول می گیرید. اگر شما درج آگهی رایگان  را نشان می دهید که به مخاطب هدف شما مرتبط نیستند، وقت و پول خود را هدر می دهید و به احتمال زیاد موفق نخواهید شد.

در فوریه 2015، فیس بوک یک ویژگی در پلت فرم درج آگهی رایگان  فیس بوک را راه اندازی کرد که میزان تبلیغات شما را تعیین می کند و به شما امتیاز مربوطه می دهد، شبیه رتبه تبلیغی در Google AdWords. مرتبط تر از تصویر تبلیغ شما، کپی رایت و صفحه مقصد به مخاطبان شما است، امتیاز شما بالاتر است – و فیس بوک ترجیح می دهد تبلیغات شما را تحت تاثیر قرار دهد.

3. این شامل یک گزاره ارزشمند فریبنده است.

گزاره ارزش به خواننده می گوید چرا باید بر روی آگهی خود کلیک کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول شما کسب کنند. محصول یا خدمات شما چگونه متفاوت از دیگران است؟ چرا بیننده باید بر روی تبلیغ شما کلیک کند تا وب سایت شما را ببیند؟

گزاره ارزش شما باید قابل اعتماد باشد به عنوان مثال، اعلام کرد که شما بزرگترین ساندویچهای جهان را در اختیار دارید، مردم را به صفحه کسب و کارتان نخواهید رساند، اما شاید 20٪ تخفیف را ارائه کنید. یا شاید اضافه کردن اثبات اجتماعی کمک می کند – چیزی شبیه آن است: “ساندویچ ها بیش از یک میلیون نفر را هر سال دوست داشتند! امروز بسپارید و با این کوپن 20٪ تخفیف بگیرید”.

4. این تماس صریح به عمل دارد.

آگهی زیبا و مربوطه فوق العاده است، اما بدون تماس به عمل (CTA)، بیننده ممکن است بداند که چه کاری باید انجام دهد. یک CTA اضافه کنید مانند “خرید در حال حاضر و صرفه جویی در X٪” یا “پیشنهاد به زودی به پایان می رسد” و اضطراب را به بیننده اضافه کنید. CTA شما باید افراد را تشویق کند که اکنون بر روی تبلیغ خود کلیک کنند.

3 فرمت اصلی تبلیغات فیس بوک

این نوع آگهی سنتی ترین در فیس بوک است، به نظر می رسد در سمت راست یکی از خوراک های فیس بوک کاربر کاربر. این اولین نوع تبلیغ فیس بوک است و هنوز هم وجود دارد.

اگر چه تبلیغات در خوراک اخبار احتمالا به دلیل ویژگی های تبلیغی بومی خود دارای معیارهای تعامل است، تبلیغات ستون سمت راست نباید فراموش شود. در هنگام استفاده از این تبلیغات اغلب بازدیدکنندگان و تبدیلهای ارزانتر را مشاهده میکنیم. برای اینکه آگهی ستون سمت راست موفق شود، باید مرتبط با آن باشد، گزاره ای ارزشمند داشته باشد، بصری خوب باشد و باید تماس گرفته شود.

فرمت 2: آگهی تغذیه دسکتاپ

این نوع آگهی به طور مستقیم در خوراک اخبار کاربر به صورت مستقیم در هنگام دسترسی به فیس بوک در رایانه رومیزی ظاهر می شود و به نظر می رسد بیشتر شبیه تبلیغات بومی است. در تجربه ما، این تبلیغات دارای نرخ تعامل بالاتر از تبلیغات ستون سمت راست است، اما آنها همچنین می توانند گران تر باشند. این تبلیغات باید از فیس بوک آرسنال به بهترین شیوه ها پیروی کنند و هر دو جذاب و بصری باشند.

مانند تبلیغ آگهی دسکتاپ اخبار، این نوع آگهی در خوراک اخبار موبایل موبایل نمایش داده می شود و مانند یک پست ارگانی از افراد و صفحه هایی که دنبال می کنند نمایش داده می شود.

8 قالب درج آگهی رایگان  فیس بوک

الگو 1: آگهی ویدیویی

تبلیغات ویدئویی در خوراک جدید کاربر به نظر می رسد و محتوای جذاب بیشتری نسبت به پست های ایستا ارائه می دهند. و با 8 میلیارد ویدیو در هر روز در فیس بوک تماشا می شود، به عنوان یک نوع تبلیغی جالب – و به طور بالقوه سودآور – برای نوع بازاریاب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه می توانید آگهی ویدئویی خود را ایجاد کنید؟ ابتدا فاکتورهای درج آگهی رایگان  فیس بوک از قبیل طول و اندازه ویدئو را درک کنید. توصیه میکنیم ویدیوی شما را به عنوان کوتاهترین زمان ممکن حفظ کنید، حتی اگر فیس بوک به شما امکان آپلود یک ویدیوی بسیار بزرگتر را میدهد. ایجاد یک ویدیو که محصول یا سرویس خود را نمایش می دهد و با دنبال کردن این دستورالعمل ها به طور مستقیم به مدیر تبلیغات فیس بوک ارسال کنید.

نوع دیگری از تبلیغات رسانه های غنی در فیس بوک یک پست از یک تصویر است. این یکی از محبوب ترین نوع تبلیغات از زمانی که فیس بوک برای محتوای بصری شروع به کار کرد. اندازه مطلوب برای تبلیغات عکس فید اخبار 1200×628 پیکسل است، در غیر این صورت تصویر شما برش داده خواهد شد. تصویر خود را براساس نیازهای مخاطبان مورد نظر و با آنچه که بیشترین آنها را مورد تجدید نظر قرار می دهد تنظیم کنید.

تبلیغات چند محصول به تبلیغکنندگان اجازه می دهد تا چندین محصول را در یک تبلیغ نمایش دهند. بینندگان می توانند از طریق تصاویر حرکت کنند و بر روی لینک های فردی به هر محصول کلیک کنند. شما می توانید چندگانه هر چیزی را افزایش دهید، نه فقط محصولات – مانند پست های مختلف وبلاگ، کتاب های الکترونیکی و یا وبینار. این تبلیغات را می توان در ویرایشگر قدرتمند فیس بوک ایجاد کرد.

الگو 4: رسیدن به تبلیغ

رسیدن به تبلیغات در فیس بوک برای رشد آگاهی محلی شما طراحی شده است. آنها فقط کار می کنند اگر کسب و کار شما یک محل فیزیکی داشته باشد که شما سعی در رانندگی واقعی در آن دارید. اگر به این دسته بپیوندید، تبلیغات فیس بوک به صورت محلی هدفمند ممکن است برای شما مناسب باشد، زیرا شما می توانید در فیس بوک بیش از یک مایل را هدف قرار دهید.

اگر کسب و کار شما یک پیشنهاد یا رویداد در فروشگاه شما داشته باشد، چند تبلیغات درج آگهی رایگان  فیس بوک را که فقط در فاصله کوتاهی از فروشگاه شما نمایش داده می شود، تنظیم کنید. این تبلیغات در چند روز قبل از این رویداد و در دستگاه های تلفن همراه ظاهر می شود در حالی که این رویداد اتفاق می افتد. شما ممکن است بخواهید روزی از رویداد که در آن منطقه رخ می دهد و حساب فیس بوک خود را بر روی تلفن های هوشمند خود قرار دهید، به برخی افراد منتقل شود.

الگو 5: پیشنهاد تبلیغ

یک آگهی پیشنهاد یک فرم از تبلیغات فیس بوک است که در آن یک کسب و کار می تواند تخفیف محصول یا سرویس را که می تواند در فیس بوک استفاده شود، تخفیف می دهد. مزیت این چیست؟ این یک مرحله در سفر خریدار را حذف می کند که در نهایت فروش را افزایش می دهد.

تبلیغ پیشنهاد مزایای زیادی دارد. اولا کاربر به طور مستقیم به پیشنهاد می دهد. کاربر ادعا می کند که آن را به طور مستقیم در فیس بوک، حذف هر اصطکاک اضافی مورد نیاز برای رفتن به وب سایت خود را برای پیشنهاد. شما همچنین می توانید به هر نوع مخاطب که می خواهید دسترسی پیدا کنید، همانطور که همه گزینه های هدف گذاری فیس بوک امکان پذیر هستند.

در نهایت شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز کاربر را برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را می خواهید یا نه، شامل دوره زمانی قابل استفاده، تعداد افرادی که قبلا آن را ادعا کرده اید و مبلغ دقیق پیشنهاد ارائه شده را شامل می شود. این باعث می شود که هر کلیک غیرقابل قبول، که به شما هزینه می کند، را از بین ببرد.

الگو 6: آگهی رویداد

تبلیغات رویداد یک رویداد خاص را تبلیغ می کند. CTA در این تبلیغات معمولا کاربران را به طور مستقیم به صفحه خرید بلیط بفرستد، هر جا که اتفاق می افتد میزبانی می شود.

با استفاده از این نوع تبلیغ، یک گروه هدفمند از افراد برای شرکت در رویداد خود درایو را در اختیار شما قرار می دهد. اینها در خوراک اخبار مخاطبان خاصی که انتخاب کرده اید نشان داده می شوند. رویدادها بخش بزرگی از اکثر کسب و کارها هستند، اما جذب مردم برای حضور حتی یک رویداد کوچک، می تواند روی حیله و تزویر باشد. ترویج رویداد خود را به یک مخاطب هدف خاص در فیس بوک می تواند به نوع خاصی از شرکت کنندگان کمک کند.

آگهی خوب در این فرمت، به وضوح نشان دهنده مزیت حضور در رویداد خواهد بود: قیمت، تاریخ، و CTA واضح برای خرید یک بلیط.

الگو 7: تبلیغ افزایش یافته است

یک پست تقویت شده یک پست فیزیکی فیس بوک است که در ابتدا در صفحه فیس بوک یک شرکت قرار گرفت و بعد از آن با پول درج آگهی رایگان  افزایش یافت.

این متفاوت از تبلیغات فوق است زیرا در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد نشده است. شما می توانید در توضیحات بیشتر شامل شود، زیرا هیچ محدودیتی برای شمارش کلمات بر روی پست های تقویت شده وجود ندارد مانند مواردی که در تبلیغات وجود دارد. شما همچنین می توانید یک لینک در کپی داشته باشید.

مضرات پست های تقویتی گزینه های کمتری برای قیمت گذاری، هدف گذاری و قیمت گذاری ارائه می دهند. شما همچنین نمیتوانید هر نوع تست A / B را اجرا کنید زیرا شما درج آگهی رایگان  را ایجاد کرده اید که قبلا ایجاد کرده اید. شما از ابتدا هیچ چیز را ایجاد نمی کنید

الگو 8: تبلیغ تکرار

یک تبلیغ برطرف کننده یک تبلیغ را به یک لیست خاص از افراد قبلا شناسایی می کند. آیا تا به حال آگهی ها را پس از بازدید از یک وب سایت خاص در اینترنت مشاهده کرده اید؟ سپس یک تبلیغ پیشگام را دیده اید.

فیس بوک همان توانایی دارد یک تبلیغ کننده می تواند با ارسال یک لیست از آدرس های ایمیل که در حال حاضر به Power Editor برای ایجاد یک مخاطب سفارشی شده است، به یک لیست از مشتریان یا مشتریان تبلیغ کند. یک آگهی درج آگهی رایگان  خوب اذعان می کند که مارک می داند که شما در حال حاضر در محصول خود علاقه مند هستید. (از آنجا که، اجازه دهید با آن روبرو شویم … برطرف کردن می تواند کمی خزنده باشد.)

اکنون که ما بهترین شیوه ها، فرمت ها و قالب های اصلی را تحت پوشش قرار داده ایم، اجازه می دهیم به نمونه ای از بهترین تبلیغات فیس بوک که در دستورالعمل های بالا قرار دارد، بپیماییم.

13 مورد از بهترین نمونه های درج آگهی رایگان  فیس بوک

1. Kay جواهرات

آگهی ویدیویی

این آگهی ویدئویی فیس بوک از Kay Jewellers به یک داستان سریع اما متحرک می گوید – چیزی که Kay Jewelers به خوبی شناخته شده است – با استفاده از فقط چند ثانیه زمان خود را. شما حتی در ویدیوی بالا به صدایی نیاز ندارید تا بدانید چه اتفاقی می افتد و پیام کی می فرستد.

اگر تبلیغ یک محصول با ارزش احساساتی مانند Kay Jewelers، تبلیغات ویدئویی راه رفتن است. فقط اطمینان حاصل کنید که ویدیوی شما یک پایان (و خوشحال) است – افراد ویدیوهای بیشتری را در فیس بوک در فیس بوک نسبت به YouTube مشاهده می کنند و وقت خود را برای تفسیر آگهی خود ندارند، اگر آن را بیش از حد طولانی یا پیچیده.

چرا این آگهی کار می کند

این بصری است حتی اگر این یک ویدیو است، من به طور کلی ایده ای از آنچه که من تماشا می کنم، به لطف ضبط صفحه ای که از آن شروع شده است، دارم. علاوه بر این، من می توانم بدون نیاز به پخش با صدای درک این آگهی را درک کنم، مهم این است که 85 درصد ویدیوها در فیس بوک بدون صدای تماشا شده اند.

این مربوط است این مربوط به من است، زیرا اخیرا وب سایت های جواهرات را تمیز کردم، مخصوصا برای گردنبند هایی مانند آگهی.

این ارزشمند است. کای مشتریان بالقوه ارزش خرید را با کمک واکنش خوشحال از زن دریافت هدیه در آگهی نشان می دهد. به علاوه، چه کسی سگ را دوست ندارد؟

این یک تماس کامل به عمل دارد. این آگهی برای راهاندازی صفحههای صفحه تنظیم شده است که یک راه ساده و آسان برای یک بار کلیک برای دریافت محتواهای مرتبط تر برای من است.

2. Monday.com

آگهی عکس

Monday.com یک ابزار مدیریت وظیفه ای است که به سیستم عامل های مختلف، دسکتاپ و تلفن همراه متصل می شود. اما در آگهی بالا در بالا، شرکت از سازگاری آن با رایانه های مک استفاده کرد تا آرم خود را در رنگ های رنگین کمان اصلی مارک اپل مجددا بسازد.

برای کسب و کارهای رو به رشد مانند Monday.com، این یک ایده هوشمندانه است تا آگاهی از نام تجاری نام خانوادگی را از بین ببرد. با پر کردن لوگو دوشنبه با رنگین کمان رنگ معروف اپل، آگهی فوق توجه کاربران مک را که می خواهند این نوارهای رنگین کمان را در هر کجا تشخیص دهند (و می توانند از ابزار مدیریت کار جدید استفاده کنند که بر روی کامپیوتر خود کار می کنند).

چرا این آگهی کار می کند

این بصری است رنگ های رنگین کمان که پرچم روز دوشنبه را پر می کنند، هر دو چشم انداز در برابر پس زمینه سیاه و سفید و آشنا به هر کاربر مک است.

این مربوط است برای کاربران مک و کسانی که نیاز به سازماندهی وظایف خود را به طور منظم، این آگهی مربوط به سبک زندگی خود را در راه بیشتر از یک.

این ارزشمند است. در این آگهی توجه به سازگاری دوشنبه با رایانه های مک انجام می شود و در نتیجه کاربر کاربر محصول به عنوان یک نتیجه بیشتر ارزشمند است.

این یک تماس مستقیم به عمل دارد. CTA “Learn بیشتر” در پایین سمت راست آگهی، یک دعوت واضح برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از این محصول در سختافزار اپل است.

3. آمازون

آگهی دیوار

این است که یک آگهی رویداد از آمازون در Feed News بر روی دسکتاپ ظاهر می شود. این آگهی به خوبی در سطوح مختلف کار می کند: یک محصول نمونه به وضوح نمایش داده می شود، تبلیغ نشان دهنده امتیاز قابل توجه (اما صادقانه) آن محصول است و شما می دانید که رویداد آمازون در حال توسعه است – جمعه سیاه.

شرکت های تجارت الکترونیک مانند آمازون از تبلیغات رویداد برای افزایش فروش در موارد خاص در طول سال استفاده می کنند و تبلیغات رویداد فیس بوک این را آسان می کند. هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات رویداد، لیستی از تعطیلات، نشان می دهد، کنفرانس ها و ماه های آگاهی را که کسب و کار شما در مورد آن مورد توجه است، ایجاد کنید. به این ترتیب، شما دقیقا می دانید که کدام مبارزات بازاریابی با این رویدادها همراه است و زمانی که آن را در صفحه کسب و کار فیس بوک خود تبلیغ کنید.

آگهی شیپور

این بصری است نه تنها این تصویر بزرگتر از صفحه نمایش آگهی ستون سمت راست است، بلکه از رنگ های گرم، فضای سفید و خطوط جهت استفاده می کند، که چشم من را نسبت به محصول برجسته جلب می کند.

این مربوط است به عنوان یک مادر گربه، این پیشنهاد به وضوح منحصر به نیازهای مصرف کننده من است.

این شامل یک عدد ارزشمند جذاب است. آمازون در اینجا یک جعبه بستر خود را پاکسازی کرده است که ارزش زیادی برای هر صاحب گربه دارد. علاوه بر این، رتبه بندی مشتریان قوی را در زیر یک تصویر از محصول به اشتراک گذاشت. (اثبات اجتماعی، هر کسی؟)

این یک تماس مستقیم به عمل دارد. آمازون من را راهنمایی می کند که امروز به آن تبلیغ بپردازد، پس از آن نقطه معامله برای جعبه بستر احتمالا ناپدید می شود. “اکنون” زبان قوی CTA است که باعث می شود که کلیک کند.

4. NatureBox

آگهی عکس