لوله کشی ساختمان در تهران + افزایش فروش و شماره تلفن

لوله کشی ساختمان در تهران + افزایش فروش و شماره تلفن

تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران + افزایش فروش و شماره تلفن.

به عنوان کسی که شغلش لوله کشی است، تمرکز شما بر اين است كه به مردم کمک كرده و جريان لوله كشى مناطق مسكونى و غيره را به درستى ايجاد كنيد. این همچنین به این معنی است که برخى روزها ممكن است فروش و رشد كسب و كارتان خيلى كم شود و برعكس. برای تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز با ما تماس بگیرید.

به همین دلیل است که ما این لیست را با مراحل آسان براى شما گردآوری کردیم. ما به شما کمک می کنیم تا فروش لوله کشی خود را بدون صرف زمان اضافی افزایش دهید. پس از خواندن این مطلب، نگرش هاى جديدى در این زمینه به دست خواهید آورد:

  • آماده سازی نكات خاص هنگام بازدید از مشتری.
  • ارائه يك سرى نكات مخصوص و سكرت برای فروش خدمات اضافی.
  • چگونه مشتری خود را در حين تعمیرات همراه کنید و به آنها احساس مشارکت در تصمیمات بدهيد.
  • گسترش فروش با استفاده از اطلاعات مناسب.
  • با نرم افزار لوله کشی، ارتباط با مشتریان را افزایش دهید.

 

1. طرز فکر درست در تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران

شما اینجا هستید تا کمک کنید. افزایش فروش لوله کشی به این معنی نیست که شما طرز فكرتان را به فروش بيشتر تغيير دهيد و فقط به فكر فروش باشيد، بلكه بايستى به بهترین شکل ممکن روى کمک به مشتری خود متمرکز بمانید.

به جاى پيشنهاد دادن، تحمیل نکنید. تقاضای فروش از کارمندان ممکن است از ایجاد روابط بلندمدت با مشتری جلوگیری کند.

کارکنان خود را به ارائه خدمات در صورت بروز آن نیازها توانمند کنید. به این ترتیب طبیعتاً در فروش بهتر خواهيد شد. برای تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز باما تماس بگیرید و اگهی خودتان را رایگان بگذارید.

 

فروش لوله کشی را با ایجاد یک تأثیر اولیه خوب شروع کنید.

به این فکر کنید که چگونه خود را در اولین برداشت نشان می دهید. انتخاب لوله‌کشى که مردم با آن تماس ميگيرند كاملا یک تصمیم طبیعی احساسی است و مردم در حالت آسیب پذیری دست به دامان شما می شوند.

خود را به عنوان یک فرد حرفه ای معرفی کنید تا مشتری شما بتواند احساس راحتى كند. به نوبه خود، آنها احتمالاً راحت خواهند بود که بدانند شما بدون قضاوت كار آنها را انجام خواهيد داد.

هویت برند شما اولین تصوری را که مشتری از شرکت شما دارد ایجاد می‌کند و تا مدت ها در ذهن آنها باقى خواهد ماند. برای تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز تماس بگیرید یا درج آگهی کنید.

سایر مواردى که باید در نظر گرفته شود:

  • يونيفرم تمیز
  • وسایل نقلیه خدماتی تازه شسته شده
  • روکش کفش هنگام ورود به خانه‌ها
  • کارت ویزیت مناسب
  • تزئين ون با طرح و رنگ برند

 

ارتباطات تیمی و مستندسازی در تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران

در طول كار تعمير يك سرى اطلاعات کوچک از مشتريانتان خواهيد فهميد.

به عنوان مثال، تیم فروش میفهمد که مشتری جدید شما عصر پنجشنبه در لیگ سافت بال بازی می کند. ممکن است ساير دفترهاى لوله كشى این اطلاعات جزئی را نادیده بگیرند و بدون فکر کردن کار تعمير را در طول آن درگیری كارى برنامه ریزی کنند. مطمئن شوید که تیم شما جزئیات کوچکی را در مورد هر مشتری مستند می کند. این اطلاعات کوچک اغلب بلیط شما برای افزایش رضایت مشتری است. و از این طریق، ارائه خدمات اضافی در هر تماس بسیار آسان‌تر خواهید بود (به راحتی می‌توانید این نكات شغلی را در FieldEdge مستند کنید).

این چیزهای ساده را که از طریق مکالمه توسط تیم شما کشف شده است ذخیره کنید:

  • آیا مشتری شما ازدواج کرده است؟
  • مشتری شما چقدر مشغول است؟
  • آنها در زندگی چه می کنند؟
  • آیا آنها بچه یا حیوان خانگی دارند؟

همه این اطلاعات به هنگام تنظیم پیشنهادات خدمات مشتری و زمان‌بندی تماس‌های خدمات کمک كننده است. با این حال، سازماندهی کردن این اطلاعات مشتری می تواند مانند یک شغل تمام وقت به نظر برسد.

 

بهبود خدمات با بهترین نرم افزار لوله کشی

آیا به يك کمک رسان برای ساده کردن ارتباطات تیم، مستندسازی جزئیات مشتری و ایجاد برداشت اولیه خوب نیاز دارید؟ اگر هنوز در حال کار كردن با خودكار و کاغذ هستید یا از نرم افزار فعلی خود ناراضی ميباشيد، اين نرم افزار لوله کشی با کیفیت بالا را اضافه کنید. نرم افزارهايى مانند FieldEdge به جمع‌آوری اطلاعاتی که نیاز دارید کمک می‌کند و در عین حال برای همه افراد حاضر در دفتر و همچنین افرادی که در این زمینه هستند در دسترس است.

وقتی بهترین نرم‌افزار لوله‌کشی را با جریان کاری خود ادغام می‌کنید، براى بازنگرى پروفایل‌های مشتری مهم نیست که در کجا قرار دارید – در دفتر، بيرون یا حتی بعد از ساعت کاری! این نرم افزار، به هر یک از اعضای تیم شما توانایی دسترسی به دامنه کامل داده مشتری را می دهد.

مشتریان شما علاقه دارند که لوله کش به تاریخچه تعمیرات خود دسترسی داشته باشد که به شما کمک می کند خدمات اضافی را در طول هر بازدید پیشنهاد دهید. به علاوه، با FieldEdge زمان‌بندی به شدت مؤثرتر و کارآمدتر می‌شود. همه چیز در کف دست شماست، مهم نیست کجا هستید! تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه تلفن همراه است. برای درج آگهی تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز اقدام کنید.

 

ارتباط با مشتری هنگام کار

هنگامی که مشغول به کار هستید، توضيحات اضافى را به حداقل برسانید. شرایط، جدول زمانی و هزینه ها را كامل توضيح دهيد. هیچ کس نمی خواهد وقتی به او گفته می شود که باید اين مقدار پول خرج کند، احساس سردرگمی کند.

برای اطمینان از فروش، در مسائل اغراق نکنید. هدف شما در اینجا فقط فروش نیست، بلکه ایجاد اعتبار و همچنین رابطه ای است که در طول زمان منجر به فروش های زیادی می شود. در زمان صحبت در مورد قيمت، باید با مشتری خود به زبان ساده و محاوره ای صحبت کنید. به نوبه خود، مشتری شما باید مشکل، راه حل پیشنهادی و خطر عدم رفع آن را درک کند. این باعث می‌شود هنگام ارائه هزینه تعمیر، راحت‌تر بپذیرند.

گزینه هایی را برای مشتریان خود ارائه دهید.

هنگام به اشتراک گذاری قیمت با مشتری، گزینه هایی را ارائه دهید که شامل اصلاحات اساسی، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و بهبودهای پیشنهادی سیستم است. وقتی برای یک مشكل شما را ميخواهند، احتمالاً در حين كار و تعمير موارد و مشكلات دیگری را خواهید یافت. اما به مشترى اصرار نكنيد كه بايد همه اين مشكلات رفع شوند، حتی اگر درست می گویید! تنها روى مشكل اصلى تمرکز کنید، سپس هر گونه خدمات و تعمیرات لوله کشی اضافی را که ممکن است در طول بازدید مشاهده کنید، ارائه دهید. اگر چیز دیگری می بینید که نیاز به تعمير دارد، زمان و هزينه را حتما بيان كنيد.

 

در تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران حریص نشويد!

تعمير كردن اشكالاتى كه در مورد آنها با شما تماس نگرفته اند یک راه ساده برای جلوگيرى از ادامه رابطه با این مشتری است. این تصور را به آنها ندهید که در خانه آنها در حال جمع كردن تخم مرغ گران قیمت عید پاک هستید!

توصیه كردن براى تعمير، ممکن است باعث از دست دادن اعتماد مشترى نسبت به شما شود. هیچ خدمات اضافی لوله کشی ارزش از دست دادن رابطه با مشتری را ندارد. هدف نباید به حداکثر رساندن فروش در هر تماس باشد، بلکه باید حفظ یک رابطه پایدار با هر مشتری باشد.

 

رسيدگى و تنظیم رایگان

یک دقیقه صبر کنید! چرا در يك پست ما در مورد افزایش فروش لوله کشی در صورت داشتن خدمات رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم؟

اگر در هر بازديد مشترى را تحت فشار قرار دهيد كه بابت خدمات اصافى هزينه پرداخت كند، متوجه خواهید شد که كار سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود – حتی اگر دوباره با شما تماس گرفته شود.

تنظیم و رسيدگى  رایگان به تقویت حسن نیت بین کسب و کار و مشتری شما کمک می کند. این كار ممکن است مفید باشد و به ایجاد اعتماد کمک کند. برخی از ایده‌های تنظیم رایگان عبارتند از:

  • نشتی نقطه‌ای
  • سیفون توالت را آزمایش کنید
  • آزمايش وان آزمایش و سینک
  • آزمايش شیر آب
  • آزمايش صندلی توالت و نقاط اتصال آب
  • پیچ ​​و مهره‌های شل را بررسی کنید

به یاد داشته باشید از مشتری بپرسید که آیا موارد تکراری وجود دارد یا خیر؛ مسائلی مانند گرفتگی مداوم سینک حمام.

گاهی اوقات، مسائلی که مشتری را آزار می دهد بلافاصله در طول بررسى اولیه آشکار نمی شود. برای درج آگهی تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز اقدام کنید.

 

بهترین راه های تبلیغ کسب و کار خدمات لوله کشی و لوله بازکنی

 

برای افزایش فروش لوله کشی، روی یک دوربین بررسى مدرن سرمایه گذاری کنید.

به نظر می رسد هر روز یک دستگاه لوله کشی جدید با بند GoPro وجود دارد. برخی از این فناوری جدید ممکن است عجیب و غریب یا کاملاً غیر ضروری به نظر برسند، اما این را در نظر بگیرید:

اگر این ابزارهای جدید به شما کمک می کنند تا مشتری را در هنگام تعمیر با خود همراه کنید – و به طور خاص، باعث افزايش مشترى و تعامل با مشتريان شود، آن ابزار جدید می تواند در کمترین زمان هزینه خود را بپردازد.

به همین دلیل است که همیشه باید یک دوربین بررسى مدرن را به عنوان بخشی از مجموعه ابزار خود در نظر بگیرید. این را در کنار ابزارهای استاندارد خود که برای رفع مشکلات استفاده می‌شوند، نگه دارید. دوربین بررسى نه تنها به ارزیابی مواردی که باید اصلاح شود کمک می کند، بلکه کمک خوبی برای توضیح مشکل به مشتری شما ارائه می دهد.

ويژگى ها عبارتند از:

اندازه‌گیری عمق

انتقال داده‌های بی‌سیم

صفحه لمسی خودکار

ردیابی مکان دوربين

 

قراردادهای تعمیر و نگهداری

شاید یکی از مفیدترین روش افزايش فروش لوله کشی که در اختیار دارید، قرارداد تعمیر و نگهداری باشد. وقتى كه شما قرارداد بستيد تا لوله كش يك مجموعه يا يك خانه باشيد، این ممکن است به معنای تماس‌های خدماتی خارج از ساعات استاندارد کار باشد و هميشه روی تعهد خود بایستید. قراردادهای تعمیر و نگهداری لوله کشی راهی فوق العاده برای هموارسازی درآمد شما و ایجاد نظم در فروش شما است. به‌علاوه، مشتریان شما با دانستن اینکه شما سابقه اى با وسایل و دانش تجهیزات دارید، از داشتن آرامش خاطر، لذت خواهند برد. این اعتماد باعث می شود که تعاملات شما به مراتب کمتر به سمت “فقط” فروش باشد. همچنین می‌توانید به مشتریانی که قراردادهای تعمیر و نگهداری لوله‌کشی را امضا کرده‌اند تکیه کنید تا در طول سال با آنها تماس بگیرید.

برای درج آگهی و افزایش فروش خود تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز اقدام کنید.

 

با مشتریان لوله‌کشی خود در تماس باشید.

یادآوری‌های خودکار

علاوه بر یادآوری به کارکنان خود برای تماس با مشتری برای برنامه‌ریزی ساعت تعمیرات، یک راه‌حل نرم‌افزاری می‌تواند برای شما به این مشتریان ایمیل ارسال کند. یادآوری‌ها و امكان تماس خودکار بسیار دقیق‌تر از تماس‌های سنتی در زمان شام هستند.

به هر حال، ممکن است از اینکه چقدر آسان است فروش لوله کشی خود را تقریباً یک شبه افزایش دهید، شگفت زده شوید. خبرنامه های ایمیلى نیز راهی عالی برای بيشتر كردن ارزش شما هستند. یادآوری ساده تعمیر و نگهداری سالانه و فصلی می تواند به افزایش تماس کمک کند. با اتوماتيك كردن ایمیل، حتی می توانید پیام های تولد را با پیشنهادات ویژه ارسال کنید! این راهنمای ساده به شما کمک می‌کند تا امروز كار خود را با این موارد آغاز کنید:

  • ارائه خدمات از طریق برند قوی
  • به حداکثر رساندن پتانسیل فروش لوله‌کشی بدون به خطر انداختن اصالت.
  • ساده سازی عملیات اداری و فروش با بهترین نرم افزار لوله کشی

این نکات به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش لوله کشی را افزایش دهید – در عین حال با مشتریان خود و خودتان صادق باشید. برای درج آگهی و افزایش فروش خود تعمیرات لوله کشی ساختمان در تهران و مقاله افزایش فروش و شماره تلفن همراه با آدرس در پردیس تهران و غرب و شرق و مرکز اقدام کنید.