شبیه سازی با متلب رشته برق matlab – طراحی بویلر مقاله 2017

شبیه سازی با متلب رشته برق matlab

فایل شبیه سازی همراه با مقاله اصلی پیوست است.

در فایل تهیه شده برای شما یک شبیه سازی از بویلر توسط نرم افزار متلب به تفسیر کشیده شده است. این شبیه سازی شبیه سازی با متلب رشته برق matlab است.

توسعه یک استراتژی کنترل بویلر موفق تا حد زیادی وابسته به در دسترس بودن یک مدل بویلر خوب است. این را می توان با مروری بر تاریخچه کنترل بویلر، بخشی که به بحث در مورد تکنیک های مدل سازی بویلر اختصاص یافته است، مشاهده کرد. مدل خوب هم برای بهینه سازی کنترل کننده و هم به عنوان یک شبیه ساز برای آزمایش استراتژی های کنترل جدید ضروری است. در این فصل یک شبیه سازی از بویلر مورد مطالعه توسط نرم افزار متلب به تفسیر کشیده شده است.

در این بخش، عملکرد و قابلیت ارائه تنظیم استانداردهای مرجع پیشنهاد شده در یک مطالعه شبیه سازی شامل مدل غیر خطی سیستم توربین دیگ  نشان داده شده است. سه مورد در نظر گرفته شده است. در اولین مورد، دیگ بخار تنها توسط کنترل کننده های PI  نشان داده شده است کنترل می شود. در مورد دوم، مراجع برای کنترل کننده های داخلی PI با استفاده از مرجع شرح داده شده در مقاله، به شکل مطلوب شکل می گیرند. ما به این سناریو به عنوان تنظیم RG-MPC اشاره می کنیم. در نهایت، در آخرین مورد می بینیم که مولد به طور مستقیم توسط یک تنظیم کننده MPC کنترل می شود، که حلقه های داخلیPI را دور می زنند[1]. این سناریو Direct-MPC نامیده می شود .

دانلود فایل شبیه سازی با متلب