کلاهبرداری از طریق افزایش ممبر تلگرام و اینستاگرام apprayan

کلاهبرداری از طریق افزایش ممبر تلگرام و اینستاگرام apprayan

اما این بار راجع به کلاهبرداری هایی صحبت کنیم که امروزه باب شده. افزایش ممبر کانال تلگرام و یا افزایش فالوور و ربات های افزایش دهنده لایک و فالو را حتما شنیده اید.

من برای افزایش و تبلیغات صفحه تلگرام و اینستاگرامم تصمیم گرفتم که شخصی یا سایتی رو پیدا کنم که بتونه در این زمینه کمکم کنه. به سایته apprayan.com آشنا شدم. ظاهری شیک داشت و توضیحات کافی هم ارایه داده بود. به قسمت نظرات و کامنت ها سایت رفتم. در اونجا هم اینطور متوجه شدم ک قریب به اتفاق همه راضی هستند!! اما چطوری به این فکر نکردم ک ناراضیها رو تایید نمیکنند، نمیدونم واقعا!

یک برنامه ربات خریدیم. بعد از خرید متوجه شدم که کرک شده است. اصلا کار نمیکرد. بهشون پیام دادم و بعد از کلی پیام و دو روز بعد پیام داد که نه اصلا اینجوری نیست. بقول خودشون درستش کرد.

ازشون خواستم که در مورد سرور مجازی ها توضیح بدن و پشتیبانیشون رو در مورد محصول انجام بدن. که همونجور در عکس زیر میبینید خیلی مودبانه توضیحات رو ارایه دادند برای ما!!!!!!!!!

واقعا متاسفم برای مملکتی که همچین افرادی بعنوان کارفرما دارن کار میکنند و خیلی راحت بمردم توهین میکنند. مایی که تو دانشگاه با این دوستان با احترام برخورد میکنیم و آموزش میدیم بی منت ولی ظاهرا دوستان دوران دانشگاهشون رو یادشون رفته! البته بد دردیه تازه به دوران رسیدگی!!1

جالب اینجاست که خیلی در پشتیبانی مدعی هستند.

دوستان لطفا در مورد ربات ها و افزایش فالوور و افزایش ممبر کانال تلگرام به هیچ کس اعتماد نکنید جز شرکتهای ثبت شده و ماعهد به قوانین ایران!

موفق باشید

apprayan کلاهبردار ممبر تلگرام

apprayan کلاهبردار ممبر تلگرام

 

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

دانلود رایگان مقاله در تری پل!

شبیه سازی با متلب

چاپ مقاله isi

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

فروش ماهی

انجام پایان نامه مدیریت