انجام پایان نامه

آموزش نگارش انجام پایان نامه

انتخاب راه درست در انجام هر پژوهش و پایان نامه نیازمند یک مشاور باتجربه و مجرب می باشد. گروه تحقیقاتی ما با کمک اساتید خود در تمامی رشته و گرایش ها آمادگی ارائه مشاوره …
ترجمه و تالیف و چاپ کتاب
ما با تبدیل دستاوردهای علمی دانشجویان و پژوهشگران همچون پایان نامه ها، گزارش های علمی و پژوهش های سازمانی به کتاب و همچنین ترجمه، تالیف و چاپ کتاب ..
پذیرش و چاپ مقاله ISI
آموزش انجام پایان نامه

جهت ثبت سفارش پروپوزال و مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری کلیک

کنید

ثبت سفارش    از طریق تلگرام

چارچوب انجام پایان نامه بشکل زیر می باشد

انتخاب موضوع (با هماهنگی استاد)

تدوین مقدمات پایان نامه (پروپوزال) شامل اهداف تحقیق، روش تحقیق، فرضیات، بیان مسئله.

تکمیل فصل اول

تدوین و تنظیم پرسشنامه

تدوین فصل دوم + توزیع پرسشنامه ها

تدوین فصل سوم و چهارم (مربوط به روش تحقیق ،آنالیز آماری و … )

 

تدوین فصل پنجم (خلاصه و نتیجه گیری)

گروه متخصصان ما با داشتن چندین سال سابقه آمادگی دارد تا در تمامی مراحل فوق شما عزیزان را همراهی کند. خدمات این موسسه در این زمینه شامل انجام کامل پایان نامه، مشاوره انجام پایان نامه، آموزش نحوه پایان نامهنویسی و نرم افزارهای مورد نیاز، آموزش و مشاوره دفاع از پایان نامه می باشد. لازم به ذکر است هزینه و زمان انجام کار کاملأ با راحتی شما تنظیم می گردد. شما می توانید هم کار خود را بصورت آنلاین سفارش داده و تحویل بگیرید و هم می توانید به دفتر این موسسه واقع در تهران، مراجعه فرمایید.

 

ثبت سفارش 

 

انجام پایان نامه ارشد

انجام پایان نامه ارشد، یکی از الزامات تعیین شده جهت اتمام و اخذ درجه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد است. موفقیت دانشجویان در تدوین پایان نامه، در واقع نمایان گر توانایی و آمادگی آن ها در برنامه ریزی، اجرا گزارش یک مطالعه علمی به طور مستقل و سازمان دهی شده در ارتباط با حوزه موضوعی تخصصی تحصیل خود می باشد که یکی از اهداف نهایی دوره آموزشی کارشناسی ارشد است.با توجه به این موضوع که انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد عملیاتی تخصصی و پیچیده می باشد انجام آن نیز نیازمند زمان و تحقیق بسیاری می باشد.

 

با توجه به حساسیت پایان نامه ها در مقطع کارشناسی ارشد می توانید اینکار را بر عهده ی کارکنان و متخصصان مشاوران برتر بگذارید.

 

انجام پایان نامه دکتریاساساً پایان‌ نامه دکتری یا تز دکتری‌، ثمره پژوهش در موضوع‌های مختلف علمی و حاصل پردازش اطلاعات دانشجویان در جریان تحقیقات آنان است. به یقین انجام پایان نامه تحصیلی علاوه بر انتقال و پردازش تجربیات سایرین، به ارایه طرح‌ها و راهکارهای جدید علمی منجر می‌گردد. در عین حال نتایج تحقیق را در معرض رؤیت، نقد و ارزیابی صاحب‌نظران و محققین قرار داده و به تبع آن منجر به رفع اشکالات احتمالی می گردد.انجام پایان نامه در مقطع دکتری می تواند یک فرآیند مهم و تخصصی به شمار آید و انجام آن باید با توجه به آموخته ها و دروس مورد نظر و همچنین استفاده از منابعی انجام گیرد که به ثبت رسیده اند.انجام پایان نامه دکتری می تواند یکی از دشوارترین فعالیت ها برای رد شدن از دوره ی دکتری باشد که شما عزیزان می توانید اینکار را بر عهده ی متخصصین با تجربه ی مشاوران برتر بگذارید.

 

مشاوره انجام پایان نامه پایان نامه و پژوهش، اولین گام مهم در عرصه ی علم و دانش و نخستین تلاش جدی برای یک نوشتار پژوهشی است. در عمل، پایان نامه نشریه ای علمی و یادبودی دائمی از توانمندی دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی، به عنوان یک پژوهشگر و راوی دانش است. هدف اولی پایان نامه، به عنوان یک فعالیت علمی و پژوهشی، متقاعد کردن ممتحن است به این که شما در پژوهش خویش، تلاش کافی و ارزشمند نموده اید.مشاوره موثر در تدوین پایان نامه تاثر فراوانی دارد به گونه ای که می تواند موجب شود شما مسیر انجام پایان نامه خود را کاملا تغییر دهید و به هدف خود نزدیک تر شوید.انجام و تدوین پایان نامه در همه ی مقاطع تحصیلی به خصوص پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری را بر عهده ی متخصصین با تجربه ی موسسه ی مشاوران برتر بگذارید.

 

خدمات انجام پایان نامه

موضوع پایان نامه یکی از مسائل اصلی و مهم در پایان نامه ارشد و پایان نامه دکتری انتخاب عنوان مناسب برای پایان نامه می باشد. انجام پایان نامه به بهترین نحو در گرو انتخاب موضوع مناسب برای پایان نامه می باشد.

 

ساختار پایان نامه برای انجام پایان نامه باید از ساختار پایه ای پایان نامه پیروی کرد. یکی از اهداف اصلی نگارش پایان نامه دراصل آشنا نمودن دانشجو با نحوه نگارش و تنظیم یک مبحث علمی است.رعایت این شیوه نامه از جانب دانشجویان برای حفظ هماهنگی بین پایان نامه ها الزامی است

 

نگارش پایان نامه نگارش و دفاع پایان نامه یکی از شرایط فراغت از تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری است. اما از آنجا که معمولا پایان نامه نخستین کار تحقیقی مفصل و جدی دانشجویان است،اغلب آنان در انجام این کار با دشواری مواجه می شوند.

 

دفاع از پایان نامه در بسیاری از دانشگاه ها بعد از انجام پایان نامه و ارائه مکتوب آن ،لازم است دانشجو با حضور در جلسه دفاع گزارشی شفاهی نیز از عملکرد خود ارائه دهد و پاسخ گوی پرسش های داوران نیز باشد.از این رو،تنها ارائه متن پایان نامه شرط کافی برای احراز مدرک نیست

انجام پایان نامه ارشد

و دکتری انجام پایان نامه فنی

و مهندسیپایان نامه مهندسی برق

پایان نامه مهندسی کامپیوتر

پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه مهندسی صنایع

پایان نامه مهندسی مواد

پایان نامه مهندسی مکانیک

پایان نامه مهندسی نفت

انجام پایان نامه علوم انسانی

پایان نامه حقوق

پایان نامه روانشناسی

درج آگهی

 انجام پروژه متلب

نیازمندیها

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه ارشد مدیریت

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مهندسی صنایع

انجام پایان نامه مهندسی برق

انجام پایان نامه مدیریت ساخت

انجام پایان نامه علوم انسانی

انجام پایان نامه فنی و مهندسی

نمونه مقاله isi نگارش شده توسط تیم ما

نمونه کارهای انجام پایان نامه و مقالات isi توسط گروه ما:

مقدمه

مسائل عمومی برنامه‌ریزی درجه دوم 0-1 از سوی تعداد زیادی از نویسندگان مورد مطالعه قرار گرفته است؛ مثلا رج.ع کنید به تحقیقات Hammer and Rudeanu [3] and Hansen [4]. شکل آن چنین است:

که در آن A یک ماتریس عددی متقارن n*n است و Bn مجموعۀ تمام بردارهای 0-1 بُعد n به شکل         x = x1, x2, . . . , xn)) است. زمانیکه متغیرهای 0-1 تساوی   را برقرار سازند، بخش درجه دوم معادلۀ مدنظر آشکارا حاوی یک تابع خطی هم هست. مسئلۀ برنامه‌ریزی درجه دوم 0-1(1)مشهور است که جزء NP-hard می‌باشد آنچنانکه -مثلاً- مسئلۀ بیشترین اکیپ «گروه/دسته»[1]یک مورد خاص است. Hammer [2] و همکارانش نشان دادند که این مسئله در زمرۀ NP-hard باقی می‌ماند حتی اگر تابع هدف در (1) حاصل دو تابع خطی 0-1 باشد. 

یکی دیگر از دسته‌جات مهم و خاص مسائل بهینه‌سازی 0-1 راجع به بیشینه‌سازی نسبت دو تابع خطی است که ضرایب عددصحیح a0, . . . , an و b0, . . . , bn دارند:

این مسئله تحت عنوان مسئلۀ برنامه‌ریزی درجه دوم 0-1 تک نسبتی بدون محدودیت[2] هم مشهور است. اگر مقسوم علیه که برابر است با   برای همۀ   مثبت باشد، آنگاه مسئلۀ (2) چند جمله‌ای قابل حل است. این مسئله، در حالت کاملا عمومی آن (که چند جمله‌ای هم می‌تواند مقادیر مثبت بگیرد هم مقادیر منفی)، با این حال NP-hard است؛ می‌توانید به تحقیقات Boros and Hammer [1] هم رجوع کنید.

یکتائی جواب‌های بهینه. بحث Pardalos and Jha [7] در خصوص پیچیدگی این مطلب است که آیا مسائل بهینه‌سازی درجه دو (1)یک جواب بهینۀ یکتا   دارند؛ آنها NP-hard بودن این سوال را ثابت کرده‌اند. Prokopyev, Huang and Pardalos [8] پیچیدگی این مطلب را تحلیل کرده‌اند که آیا مسائل بهینه‌سازی چندجمله‌ای (2) یک جواب بهینۀ یکتا دارند، همچنین اثبات کنند که این مسئله، از نوع NP-hard است. (همچنین یادآوری می‌شویم که مقالات [7,8] ثابت کرده‌اند مسائل درجه دوم 0-1 و برنامه‌های 0-1 کسری[3]، همچنان NP-hard می‌مانند حتی اگر معلوم شود که یک جواب بهینۀ یکتا دارند).

دلیلی ندارد باور کنیم که مسائل پیرامون یکتائی در زمرۀ پیچیدگی طبقۀ NP (یا طبقۀ بسیار مرتبط با آن یعنی coNP) قرار می‌گیرند: برای اثبات غیریکتائی در یک مثال نقض، ظاهرا فرد باید دو جواب ممکن را نشان دهد (که کار آسانی است زیرا در زمرۀ NP است) بعلاوۀ یک گواهی که بیان کند این دو جواب حقیقتاً بهینه هستند (که بخش مشکل کار اینجاست). اثبات اینکه جوابی بهینه است بر می‌گردد به اثبات اینکه جواب بهتری وجود ندارد، که به نظر می‌رسد به یک گواهی coNP نیاز داشته باشد. چنین ترکیبی از گواهی‌های NP و coNP بیانگر آن است که این سوالات از نظر طبقۀ پیچیدگی، مافوق طبقۀNP و coNP قرار می‌گیرند، برای دیدن مثال به کتاب Papadimitriou فصل 17 مراجعه کنید.

نتایج ما. ما به دقت به پیچیدگی‌های محاسباتی مسائل یکتائی برای برنامه درجه دوم (1) و برنامۀ‌هایپربولیک (2) اشاره می‌کنیم: هر دو مسئله طبقۀ پیچیدگی Δ2P کامل هستند. مسائل یکتائی برای برنامه چندجمله‌ای، Δ2P کامل است حتی اگر تابع هدف حاصل دو تابع خطی 0-1 باشد.

2- مقدمات تکنیکی

یکی از طبقات مهم و طبیعی پیچیدگی، Δ2P است، طبقۀ همۀ مسائلی که می‌توانند هنگام استفاده از یک پاسخ مبهم[4] از NP، در زمانی معادل زمان چندجمله‌ای‌ها حل شوند، رجوع به مرجع [6]. آشکار شده که Δ2P دربر دارندۀ تمام سلسله مراتب بولی[5] در NP است، همچنین ساده‌ترین طبقۀ پیچیدگی هم هست که NP را شامل می‌شود و تحت اجتماع[6]، اشتراک[7] و متمم[8]، بسته است. طبق گفته‌های شهودی (و فرض P≠NP)، این ظبقۀ Δ2P بسیار گسترده‌تر از NP بوده و در بر دارندۀ مسائلی است که بسیار دشوارتر از همۀ مسائل NP و coNP هستند. نتیجۀ برجسته‌ای کهPapadimitriou [5] در این حوزه گرفت نشان داد که آیا مثال مفروض در مورد مسئلۀ فروشندۀ دوره‌گرد (TSP) یک جواب بهینۀ یکتا دارد که Δ2P –complete است؛ به بیان دیگر، جستجوی یکتائی برای TSPجزء سخت‌ترین سوالات Δ2P است و از این رو در طبقۀ Δ2P سختی کامل[9] دارد. مرجع [5] همچنین به عنوان نتیجۀ جانبی، کامل‌بودن Δ2P را اثبات کرد که هم جواب بهینۀ یک برنامۀ عددصحیح و یا یک مسئلۀ کوله‌پشتی یکتا خواهد بود؛ نتیجۀ جانبی در مورد مسئلۀ کوله‌پشتی، نقطۀ آغاز اثبات ما است:

مثالی از مسئلۀ (استاندارد) کوله‌پشتی شامل n آیتم است که اوزانی نامنفی و عددصحیح به شکلw1,…,wn و سودهائی نامنفی و عددصحیح به شکل p1, . . . , pn دارند، علاوه بر اینکه اوزان در حیطۀ W قرار دارند. برای زیرگروهی به صورت   ما اوزان را به شکل   و سودها را به صورتw(I)=W بیان می کنیم. با افزودن آیتم‌های موهومی مناسب که سود صفر داشته باشند،  ما می توانیم فرض کنیم که حداقل یک زیرمجموعۀ امکان‌پذیر وجود دارد (همین کار را هم می کنیم). در مسئلۀ کوله‌پشتی، هدف این است که یک زیرمجموعۀ I را بیابیم که p(I)  را بیشینه سازد.

قضیه 2.1 (Papadimitriou [5]). Δ2P کامل «همان مبنائی» است که آیا یک مثال مفروض در زمینۀ مسئلۀ کوله‌پشتی یک جواب بهینۀ یکتا دارد.

در اثبات تئوری 3.2، ما با متغیرهای ذیل در مسئلۀ کوله‌پشتی کار خواهیم کرد که در آن، مسئلۀ مقدار حاصلجمع زیرمجموعه[10] را مقدار هدف[11] می نامیم. مثال شامل n آیتم با اوزان عددصحیح نامنفی به شکل q1, . . . , qn دارد که مقدار هدف آن Q است؛ طبق معمول ما برای مجموعه آیتم I ،   می گیریم. هدف این است که زیرمجموعه آیتم را بیابیم که |q(I)-Q| را حداقل کند و از این رو اوزانش تا سرحد امکان به مقدار هدف Q نزدیک باشد.

قیاس 2.2.  Δ2P کامل «همان مبنائی» است که «تعیین می کند» آیا یک مثال مفروض از مسئلۀ حاصلجمع زیرمجموعه با مقدار هدف، یک جواب بهینۀ یکتا دارد.

اثبات. استدلال های رایج نشان می دهد که سوال یکتائی مورد نظر، در Δ2P در بر گرفته شده است؛ برای استدلال های مشابه به قیاس 3.1 رجوع کنید. «میزان» سختی Δ2P با استفاده از کمی ساده‌سازی «کاهش» از متغیر کوله‌پشتی در قضیه 2.1 اثبات شده است. پس یک نمونه مسئلۀ کوله‌پشتی را در نظر بگیرید و فرض کنید P بیانگر مجموع سود کل آیتم هاست. برای هر آیتم i در مثال کوله‌پشتی، یک آیتمِ نظیر به نام i در مثال حاصلجمع زیرمجموعه با وزن qi = 3wiP + pi ایجاد می کنیم. بعلاوه ما مقدار هدف را به شکل Q = (3W + 1)P تعریف می کنیم.

حال یک مجموعه آیتم دلخواه I در نظر بگیرید؛ توجه داشته باشید که q(I) = 3Pw(I)+ p(I) . اگر  w(I) ≤ W – 1 باشد آنگاه q(I) ≤ Q − 3P و اگر w(I) ≥ W + 1  آنگاه q(I) ≥ Q + 2P ؛ هر مورد یک مقدار هدف بزرگ |q(I) − Q| ≥ 2P ارائه می دهد. مورد باقیمانده w(I) = W نامساوی Q − P ≤ q(I) ≤ Q را ارضاء می کند و مقدار هدف نسبتاً کمی به شکل |q(I)−Q| ≤ P دارد. در نتیجه I حداقل‌ساز برای نمونه حاصلجمع زیرمجموعه‌ای که ساخته شده تساوی w(I) = W را ارضاء می کند و از این رو برای مسئلۀ کوله‌پشتی شدنی و ممکن است. هر مجموعۀ شدنی مشابهی تساوی q(I) = Q −P+p(I) را دارد پس |q(I)−Q| = P −p(I) را حداقل می کند تا p(I) را حداکثر سازد. ما نتیجه می گیریم که جواب های بهینه برای مسئلۀ کوبه‌پشتی در تنظار یک به یک با جواب های بهینۀ مسئلۀ حاصلجمع زیرمجموعه‌ای قرار دارد. این مطلب، بحث سختی را تکمیل می کند.

3- سختی برنامه‌ریزی درجه دوم و هایپربولیک

ما در این بخش مسائل سختی را برای مسئلۀ بهینه سازی درجه دوم، (1) و مسئلۀ بهینه سازی هایپربولیک (2) تحلیل می کنیم. ما ابتدا محدودیت این مسائل را در طبقۀ Δ2P اثبات می کنیم و سپس اثبات سختیِ Δ2P را می آوریم.

قیاس 3.1. مسائل یکتائی برای مسائل برنامه‌ریزی درجه دوم0-1 و برای مسائل برنامه‌ریزی هایپربولیک0-1 در طبقۀ Δ2P در بر گرفته شده است.

اثبات. ما اول در مورد مسائل برنامه‌ریزی درجه دوم بحث می کنیم. به عنوان مثالی از مورد (1)، بیائیدS را نماد جمع مقادیر مطلق همۀ ورودی های ماتریس A در نظر بگیریم. توجه داشته باشید که log Sبصورت چندجمله‌ای در یک سایز ثابت محدود شده است، و توجه کنید که مقدار هدف بهینه عددصحیحی بین 0 و S است. در فاز اول ما یک تحقیق دو دوئی «باینری» در فاصلۀ [0, S] انجام می دهیم تا با استفاده از یک پاسخ مبهم NP هزینۀ دقیق c∗ را برای بهینه تعیین کنیم؛ این تحقیق دو دوئی حداقل O(log S) گام خواهد داشت. در فاز دوم از پاسخ مبهم NP می پرسیم که آیا دو بردار x′, x′′  Bn وجود دارد که هر دو، مقدار هدف c∗ را ارائه می کنند. اگر چنین بردارهائی وجود داشته باشند جواب می دهیم بله، در غیر این صورت جواب می دهیم خیر.

بحث در مورد مسائل برنامه‌ریزی هایپربولیک هم در همین مسیر پیش می رود. به عنوان مثالی از مورد (2)، S =    . آنگاه log S از نظر چندجمله‌ای در سایز ثابت محدود شده است، و مقدار هدف بهینه یک عدد نسبی است که مقسوم و مقسوم‌علیه آنها اعداد صحیحی بین بین 0 و S است. در فاز اول ما مقدار دقیق هزینۀ بهینه c∗ را با استفاده از یک پاسخ مبهم NP تعیین می کنیم. با استفاده از روش های استاندارد برگرفته از ادبیات این موضوع، این تحقیق برای یک عدد نسبی می تواند در O(log S)گام انجام گیرد، در این رابطه به Reiss [9]  و خصوصا  Zemel [10] مراجعه کنید. فاز دوم مجددا از پاسخ مبهم NP می پرسد که آیا دو بردار در Bn وجود دارد که هر دو، مقدار هدف c∗ را ارائه کنند.

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد: سپس، ما سختی Δ2P را در مورد موضوع یکتائی در مسائل برنامه‌ریزی درجه دوم 0-1 بررسی می کنیم. در حقیقت، ما سختی Δ2P را اثبات خواهیم کرد حتی برای مورد خاص شدیدا محدود شده‌ای که تابع هدف آن حاصل «جمع» دو تابع خطی 0-1 باشد، تا آنجاکه ماتریس  A در موضوع (1) رتبۀ 1 (rank 1) دارد. این اثبات از یک کاهش زمان چندجمله‌ای از مسئلۀ حاصلجمع زیرمجموعه در قیاس 2.2 استفاده می کند. از این رو به یک مثال از مسئلۀ حاصلجمع زیرمجموعه با اوزان q1, . . . , qn و مقدار هدف Q توجه می کنیم. ما تابع درجه دوم را چنین تعریف می کنیم:

روشن است که f(x) حاصل دو تابع خطی0-1 است. برای i = 1, . . . , n ، xi = 0 در نظر بگیرید و قرار دادن xn+1= 1 مقدار تابع f (x) = −3Q2 < 0 می کند؛ پس مقدار هدف بهینه منفی خواهد بود. برایxn+1 = 0 تابع f (x) یک مربع کامل است و فقط مقادیر نامنفی را می گیرد؛ از این رو این موارد هرگز نمی تواند میزان حداقلی f را به دست دهد. برای xn+1= 1 تابع f (x) را می توان مجددا چنین نوشت:


[1] maximum clique problem

[2] unconstrained single-ration hyperbolic 0–1 programming problem

[3] quadratic 0–1 and fractional 0–1 programs

[4] oracle

[5] Boolean hierarchy

[6] union

[7] intersection

[8] complement

[9] full difficulty

[10] subset sum problem

[11] goal value

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه