بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران: بورگ borg.salon

4 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 114497
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانرشید
    سایتhttps://pal.salon
    شماره تماس02128425775

به عنوان یک آرایشگر با تجربه ۱۰ سال کار در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران، هنوز هم تکنیک های آرایشگری و زیبایی را در گوگل سرچ میکنم. با این حال، هنوز هم افرادی هستند  که به سالنم مراجعه میکنند و بین انتخاب هایلایت و لولایت تردید دارند. در ادامه تفاوت و فرق هایلایت و لولایت را هم بررسی میکنیم.
برای رنگ موی ایمن با ما تماس بگیرید ۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام   @Borgsalon
آیا میخواهید بین هایلایت یا لولایت یکی را انتخاب کنید؟
 Lori Zabel، هنرمند Redken و Laura Gibson، هنرمند L’Oréal Professionnel، در مورد اینکه هر کدام از اینها چیست و چگونه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است، صحبت میکند. چه به دنبال پررنگ کردن موهای بلوند خود باشید و چه به دنبال روشن کردن تارهای قهوه ای تیره خود! درادامه تفاوت و فرق هایلایت و لولایت:

کاشت ناخن در پردیس تهران

هایلایت، آمبره یا بالیاژ، کدام برای من بهتر است؟ 

بهترین آموزشگاه رنگ مو در تهران

هایلایت مو چیست: بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران
هایلایت قسمت‌های کوچکی از مو هستند که با استفاده از فویل یا تکنیک رنگ‌آمیزی با دست روشن می‌شوند تا رنگ پایه شما را تضاد کند و درخشندگی را به تارهای موی تان اضافه کند. برای رسیدن به هایلایت مو، رنگ کار شما باید از دکلره استفاده کند تا موهای شما را تا دو درجه روشن تر شود.

زابل می گوید: “اگر رنگ پایه شما قهوه ای است، هایلایت های شما می تواند قهوه ای روشن یا حتی بلوند باشد… اگر رنگ پایه شما بلوند است، هایلایت های شما دارای سایه های بلوند روشن تر است.”

اگر یک سر پر از هایلایت تصاویری از رگه های بلوند درشت را تداعی می کند، نترسید! آرایشگر شما با دقت بخش های انتخابی را روشن می کند تا ظاهرموهای  شما منظم و مرتب باشد. با این حال، برای رسیدن به رنگ دلخواه موهایتان انتخاب شما فقط هایلایت کردن نیست. بسیاری از تکنیک های برجسته سازی محبوب، مانند بالیاژ، می توانند به شما در رسیدن به نتیجه مشابه کمک کنند. بیاید تفاوت و فرق هایلایت و لولایت را بررسی کنیم.

 

انتخاب رنگ مو برای پوست از روى نمودار رنگ مو!

تقسیم بندی مو برای هایلایت با فویل

هایلایت فیس فریم چیست و براى چه صورت هايى مناسب است؟

سالن تخصصی رنگ مو در تهران

 

لولایت مو چیست؟
هایلایت ها تکه هایی از مو هستند که کمی روشن تر از بقیه قسمت های مو رنگ شده اند، لولایت ها، لایت مخالف آنها هستند. این تارها باید حداقل یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پایه شما و متضاد آنها باشند. فکر کنید که یک شی در زیر نور شدید خورشید میدرخشد . بدون سایه  چگونه می توانید درخشش آن را درک کنید؟ لولایت ها همان حس سایه را ایجاد می کنند و درخشندگی موهایتان را به خوبی نشان میدهد.

زابل توضیح می‌دهد: «یک راه خوب برای توصیف تأثیر لولایت ها این است که وقتی کمی برنزه هستید، در یک تی‌شرت سفید بهتر به نظر می رسید. این همان تضاد است که باعث می‌شود تکه‌های روشن‌تر موهای شما روشن‌تر به نظر برسند، درست مثل اینکه تی‌شرت سفیدتان در برابر برنزه‌تان روشن‌تر به نظر می‌رسد.»

اگر کل موهایتان را رنگ کرده اید اما احساس می‌کنید که موهایتان مقداری از رنگ خود را از دست داده، احتمالاً رنگ کار شما در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران لولایت کردن را به شما توصیه

171 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تبلیغ متنی

[Text-Advertisements]

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران