چگونگی انجام پایان نامه دکتری حسابداری و مدیریت |09330102205

2 سال قبل در
کد آگهی : 26210

چگونه پایان نامه دکترا بنویسیم؟

نوشتن پایان نامه دکترا – نقطه اوج کار تحقیقاتی است- که می تواند یک تلاش بسیار دشوار باشد. اما یادگیری از کسانی که قبلا این کار را انجام داده اند می تواند به شما کمک کند که روند را کمی راحت تر انجام دهید. در اینجا از فارغ التحصیلان اخیر و دانش آموزان کنونی خواسته ایم تجربیات خود را راجع به انجام پایان نامه دکتری حسابداری و مدیریت بازتاب دهند و کارهایی را که برای آنها انجام می دهند و انجام نداده اند.

سفارش پایان نامه دکتری حسابداری

http://drtahqiqco.com , Email: drtahghigh@gmail.com , tel:  09330102205

ثبت سفارش   از تلگرام

چطوری پایان نامه تان را طراحی و رویکرد آن را نوشتید؟ چه مدت طول کشید؟

در بخش من، پایان نامه ها نباید بیش از 175 صفحه به همراه ماده اولیه و ضمیمه ها باشد. آنها را می توان در قالب “پایان نامه سنتی” به کار برد که عمدتا شامل یک مقدمه کلی، یک بررسی ادبی، یک توصیف کلی از مواد و روش ها، ارائه کلیه نتایج و یک بحث کلی یا در قالب “دستنوشته”، جایی که فصل های اصلی به عنوان مقالات قابل انتشار قابل چاپ بین یک مقدمه عمومی و بحث است. برای نگارش پایان نامه من، که من فقط چند ماه پیش نوشتم، فرمت دستنوشته را انتخاب کردم.

– لسلی هولمز، Ph.D. کاندید زیست شناسی در دانشگاه کویین در کینگستون، کانادا

من دستورالعمل خاصی در مورد قالب یا محتوای داده نشد. رایج ترین توصیه های دانشگاهی من در ایتالیا این بود که در مورد پایان نامه های قدیمی تر نگاهی بیندازید و چیزی شبیه سازی کنید. چندین مقاله را منتشر کرده ام، بنابراین من آنها را به یک داستان منطقی و منطقی نوشتم که به طور کلی مقدمه ای را ارائه می دهد، فصل مقدمه ی موضوع تحقیق من به طور خاص، توضیح ابزار و تجزیه و تحلیل داده ها، چند فصل اقتباس شده در ارائه کار اصلی تحقیق من و نتیجه کلی. در مجموع، پایان نامه من تقریبا 150 صفحه بود. نوشتن واقعی 2 ماه طول کشید – زمانی که من قبل از مهلت نهایی ارائه شده بودم. من حدس می زنم که من توانستم آن را بنویسم چون من مجبور بودم که جایگزین شدن در Ph.D.

– الیونورا تروا، دانشمند وابسته به استروافیسک در دانشگاه مریلند در پارک کالج که در مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا در گرینبلد، مریلند کار می کند

در هلند، جایی که من پایان نامه دکترای خود را انجام دادم، پایان نامه ها معمولا به عنوان یک مقدمه، چهار فصل از تحقیقات اصلی و یک بحث خلاصه ای تشکیل شده است. کاری که قبلا منتشر شده یا ارسال شده نیازی به بازنویسی ندارد. من کاملا خوش شانس بودم که دو مقاله پژوهشی و یک بررسی از زمینه من که به عنوان مقدمه ای مطرح شد منتشر کردم و من مجددا نسخه ی دیگری را که من در مجله به آن اشاره کردم، مرور کردم. این به این معناست که من فقط مجبور بودم یک فصل دیگر تحقیق و بحث خلاصه را بنویسم، که کل زمان و تلاش را برای تکمیل پایان نامه من قابل کنترل بود.

من با ساخت یک کلیپ بسیار کلی با تمام عنوان فصل من شروع کردم. پس از تصویب من از سرپرست من، من طرح های مفصل تر برای دو فصل که من برای نوشتن آن را ترک کرده بودم، تهیه کردم. این به ویژه برای مقاله دستیابی مفید بود. در آن زمان، همکار من (یکی دیگر از دانشجویان دکترا) و من هنوز به دست آوردن و تجزیه و تحلیل داده ها بود. این طرح ما را با ارقام ما به ما کمک کرد، اگر چه بعضی از آنها به عنوان چهره هایی که بعدا به پایان رسید، شروع شد. در مجموع پایاننامه من 135 صفحه بود، که کاملا برای یک دکترای عالی متوسط است. پایان نامه در موسسه من، و آن را حدود 150 ساعت کار در عرض چند ماه.

– Anoek Zomer، دانشجوی دکتری در زیست شناسی سرطان در دانشگاه لوزان در سوئیس و موسسه لوودیف برای تحقیقات سرطان

پایان نامه من باید در فصل های چاپی نوشته شود من سخت بود که فصل ها را به اندازه کافی برای ارسال مقالات به مقاله ها حفظ کنم، بنابراین در زمان دفاع، پایان نامه من که شامل سه فصل بود و انتزاعی کلی برای معرفی بود، 125 صفحه بود، اما پس از آن به پایان رسید. من تمرکز خود را بر تولید فصل های آماده نوشتاری به جای تلاش برای شامل تمام کار تحقیقاتی که من انجام دادم. برای اولین بار داده ها و نتایج من را به یک صفحه نمایش داده شده توسط چاپ تمام نمودار های من و قرار دادن آنها را بر روی میز غول پیکر. این استراتژی به من کمک کرد تا ببینم چطور قطعات با یکدیگر هماهنگ می شوند، که نتایج آن در داخل یا خارج، بهترین روش نمایش داده ها، و جایی که وقفه فصل باید باشد. همچنین به من کمک کرد تا چند شکاف را شناسایی کنم که باید در آزمایشگاه دوباره پر شوند. در کل، حدود 1 سال، از جمله چند ماه از تعطیلات زایمان در مراحل اولیه، تمام شد.

– سارا گروهم، محقق پس از دکتری در بوم شناسی دریایی در دانشگاه ایالت اورگان در Corvallis

من تصمیم گرفتم تمام نوشته هایم را از ابتدا بنویسم. من در حال حاضر بر روی دو نسخه خطی برای ارسال مجله کار می کنم، اما هر دو همکاری بودند، پس از آن حساس تر شد، و همچنین ساده تر بود، داستان دکترای من را بگویم. فقط خودت من نتایج علمی خود را در چهار فصل مختلف با فصل های دیگر برای من نوشتم

برای هر یک از فصلهای نتایج، من به آزمایشات اولیه و نتایج محاسباتی خود برای بررسی نتایج و بازسازی مقادیر و جداول در صورت نیاز ادامه دادم. من بسیاری از یادداشت ها و نمودارهای فلوچارت را شرح دادم که باید در هر فصل به هر فصل مراجعه کنم تا در طول نوشتن راهنما را هدایت کنم، که بعدها نیز به من کمک کرد یک سرفصل سریع در ابتدای هر فصل ارائه دهم و اطلاعات را در انتهای فرایند نوشتن بررسی کنم. همان طور که تمام این کارها را کامل کردم، کاملا شگفت زده شدم که چقدر نوشته ام. پایان نامه من تقریبا 300 صفحه بود، و من تقریبا در مورد امتحان کنندگان که همه آنها را خوانده بود نگران بودم. اما “پایان نامه واقعی” فقط حدود 180 صفحه بود، باقی مانده شامل یک ضمیمه بود، از جمله دو نسخه خطی من در دست بررسی، مراجع، و لیست های ارقام و جداول. من حدود 6 ماه صرف گذاشتن همه ی اینها را با استفاده از 4 سال سابقه تحصیلی من به عنوان یک مهلت سخت برای فشار به خودم برای پایان دادن به.

– Katharina F. Heil، عضو هیئت تحریریه در علوم اعصاب محاسباتی در دانشگاه ادینبورگ در انگلستان

نوشتن پایان نامه من به یک شکاف دو و نیم هفته بین پایان یک پروژه تحقیقاتی عمده و تاریخ دفاع من که 6 ماه پیش انتخاب شده بود، فشرده شد. خوشبختانه، بخش من به دانش آموزان اجازه می دهد تا از مقالات منتشر شده به عنوان مقالات پایان نامه استفاده کنند و من در طول دوره دکترا به طور منظم منتشر شده بودم، بنابراین همه چیزهایی که واقعا لازم بود نوشتن مقدمه من بود. من تصمیم گرفتم تاریخچه مختصری از زمینه من را بسازم. این نیاز به ردیابی و خواندن مجموعه ای از مقالات تاریخی. سپس، هر اندیشه ای را که در این زمینه داشتم، در ذهن داشتم، لیستی از عناصر را که می خواستم، روابط منطقی بین ایده ها، مراجع و حتی عبارات جالب توجه را تهیه کنم. سپس اولین تلاش را برای جمع آوری تمام این اندیشه ها به برخی از متن های ساختاری انجام دادم و تمرکز کردم بر این که آیا من به اندازه کافی برای حمایت از نقاط من و چگونگی جریان آنها استفاده کردم. پس از آن، من تمرکز خود را بر خرد کردن عبارت خود، با استفاده از منابع آنلاین مانند املا املا و کتاب های دستور زبان به عنوان انگلیسی زبان دوم من است، و سپس به طور کلی لهستانی نهایی. با تمام ارقام و بسیاری از مواد تکمیلی، پایان نامه من – که من فقط با موفقیت نوشته ام، دفاع و ارائه کرده ام – بیش از 200 صفحه است که در بخش ما قرار دارد.

– آنتون Goloborodko، دانشجوی دکتری در بیوفیزیک نظری در موسسه فناوری ماساچوست در کمبریج

چه کسی بشما بازخورد میداد برای اصلاح متن پایان نامه تان؟

وقتی که به پایان نامه ها می آید، متوجه می شوم که هیچکس به عنوان دانشجویان پیش دبستانی پیش از گروه شما مفید نیست. زمانی که من برای فارغ التحصیلان آزمایشگاه خود برای مشاوره به آنها مراجعه کردم، آنها به من کمک کردند تا روند کلی پایان نامه را درک کنم، تخمین زمان لازم برای تکمیل بخش های مختلف، و مراقبت از مشکلات احتمالی. من همچنین از طریق پایان نامه های خودم دانلود کردم و از آن خوشم آمد و احساس کردم که محصول نهایی باید شبیه باشد. PI من به شدت در نوشتن هر یک از مقالات که به پایان نامه من وارد شد، بنابراین نیاز به ورودی خود را کمتر انتقادی بود. با این حال، قبل از نشستن به نوشتن، من با او صحبت کردم که در آن ما متوجه شدیم که موضوع اصلی پایان نامه من چیست و چه مقالاتی باید استفاده شود. پس از آن زمان به پایان رساندن پایان نامه من، بسیاری از دوستان و همکاران من و همسرم، که همچنین یک متخصص بیوفیزیک بود، مشاوره ارزشمندی ارائه دادند.

– Goloborodko

من روش ها و نتایج هر فصل را به تمام اعضای کمیته خود ارسال کردم تا بتوانیم مطمئن شویم که علم قبل از اینکه به پیام های علمی کلیدی غرق شود کامل شد. PI من مطمئن بودم که ما در تماس بودیم و خود را برای پرسش ها آماده می کردیم. او همچنین یک ویرایشگر بسیار عالی و کامل بود که دارای کسی است که نوشتن را از هم جدا می کند و به شما کمک می کند تا ترتیب دهید و سازماندهی بسیار مهم باشد. نزدیکترین پایان، دانشجویان فارغ التحصیل هم به من کمک کردند تا کلمات زیادی را بریزم.

مشاوره  انجام پایان نامه دکتری حسابداری و مدیریت,

– گروهم

PI من چند بار درگیر شده بود: در ابتدا وقتی از او خواسته شد که در مورد چگونگی پایان نامه با هم، و در نهایت برای نهایی خواندن پیش نویس. اما هنوز احساس کردم کاملا از دست داده. بنابراین وقتی بهترین دوست من به من گفت که قصد دارد به مشاور خود بپردازد تا در مورد چگونگی نوشتن پایان نامه اش به ملاقات برود، به تدریج تردید نکردم. مشاور او، انتظارات کمیسیون فارغ التحصیل را روشن کرد، به ما پیشنهاداتی مفیدی داد، و اطمینان داد که همه چیز خوب خواهد بود. این ملاقات به من کمک کرد احساس غرور و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. یکی از همکاران ارشد من، که مشاور متخصص Ph.D. بود دانشجویان دانشگاه دیگری نیز کمک خود را ارائه دادند و او هر فصل از پایاننامه من را بررسی کرد. من با آن برخورد می کنم.

9104603123,انجام پایان نامه دکترا و انجام رساله دکترا اوج کار تحقیق ست, انجام پایان نامه دکتری حسابداری و مدیریت و کارشناسی ارشد

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران