فروش مقاله آماده سابمیت: تحلیل اگزرژی جریان و انرژی در موتور های توربوماشین

2 سال قبل در
کد آگهی : 29833
    فروش این آگهی؟بله

مقاله تحلیل اگزرژی جریان و انرژی در موتور های توربوماشین

مقدمه

اقتصاد اینده ی جهان، جهانی را پیش بینی می کند که در ان مرزهای ملی به واسطه ی رواج بازرگانی و تجارت پراکنده و وسیع می شود. از این چشم انداز اینده تنها می توان متوجه شد که اگر تغییر انقلابی در سیستم های حمل و نقل وجود داشته باشد افراد قادر به تحرکات بیشتر و ایمن ترو از نظر زمانی دقیق تر و راحت تر می شوند.نیروی محرکه و قابلیت های توان، پایه و زیر بنایی هستند که چشم انداز حمل و نقل هوایی مافوق صوت ایندهناوگان ها را شکل خواهد داد و این چشم انداز مجرای جهانی بازرگانی را فراهم می کند(1).

نوآوری های نیروی محرکه، تحریک کننده ی اصلی برای پیشرفت در حمل و نقل هوایی است.پیشرفت های عظیمی در عملکرد نیروی محرکه و بهره وری از این نیرو صورت گرفته که سفر هواپیما با سرعت بالاتر در مسافتهای طولانی تر را امکان پذیر می کند در حالی که محموله های بزرگتری را حمل می کنند.در دوره ی سال های 1989 تا 2009، مجموعه ی برنامه ریزی ترافیک، در واحد کیلومتر اجرا شد و رشد متوسط 4.4 درصدی را اندازه گیری کرد(2).

در سال 2009 خطوط حمل و نقل هوایی جهان حدود 2.3 میلیارد مسافر و 38 میلیون تن بار را در برنامه ریزی خدماتی حمل کرد. مصرف انرژی حمل و نقل هوایی و تولیدگازهای گلخانه ای رو به افزایش است و با این افزایش، گازهای گلخانه ای بخش گسترده ای از هوا را به خود اختصاص می دهد.پیشرفت حمل و نقل هوایی درکثرت انرژی کاهش هایی را به وجود می اورد و با ادامه ی پیشرفت که در اینده قابل پیش بینی هم هست این کاهش ادامه خواهد یافت (3).

تأثیر انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده از حمل و نقل هوایی بر کیفیت هوای محلی ادامه خواهد داشت مگر اینکه تغییرات مهمی در فناوری و عملیات ها اتخاذ شود. با توجه به محدودیت منابع طبیعی در جهان و رشد تقاضای انرژی، درک تنزل منابع و انرژی برای اصلاح سیستم ها به منظور کاهش اثرات زیست محیطی شان به طور فزاینده ای مهم است(4).

وضعیت آماده سابمیت در ژورنال q2

برای خرید با آیدی زیر تماس بگیرید: @mrthes