چاپ مقاله isi در مجلات IEEE Wiley Springer Elsevier

2 سال قبل در
کد آگهی : 6822

 

چاپ و پذیرش مقاله  isi در IEEE, Springer, Elsevier, wiley

چاپ مقاله isi: برای اطلاع از چاپ و پذیرش مقاله های آی اس آی در IEEE, Springer, Elsevier, wiley و همچنین اطلاعات مورد نیاز درباره مجلات تقلبی و اصیل به کانال ما بپیوندید

https://t.me/drtahqiq

ایمیل: drtahghigh@gmail.com

 

گروه دکتر تحقیق فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نمود. این گروه در زمینه های مشاوره تحصیلی و تقویت رزومه دانشجویان و اساتید برای کسب مدارج بالاتر تحصیلی فعالیت می کند. مفتخریم که توانسته ایم تیمی از اساتید دانشگاه، پژوهشگران برتر، متخصصان و کارشناسان در اکثر حوزه های دانشگاهی تشکیل دهیم تا بتوانیم به نحو احسن خدمات خود را به قشر اساتید و دانشجویان ارائه دهیم.

خدمات

بطور کلی خدماتی که در این مرکز انجام می شود عبارت است:

چاپ مقاله که خود به چندین بخش تقسیم می شود: بخش چاپ مقاله، ترجمه مقاله و اکسپت مقاله و در نهایت چاپ مقاله.
چاپ مقاله را در ایندکس های گوناگون مجلات انجام می دهیم. اما برای تقویت رزومه و کسب نمره پایان نامه بر حسب آیین نامه های دانشگاهی معتبرترین ایندکس مجلات عبارتند از چاپ مقاله JCR،چاپ مقاله ISI، چاپ مقاله پابمد PUBMED، چاپ مقاله علمی پژوهشی، چاپ مقاله اسکوپوس SCOPUS، چاپ مقاله ISC و سایر ایندکس ها که در این مرکز انجام می شود.

همواره سعی ما بر این بوده است که چاپ مقاله ISI تضمینی و در کمترین زمان انجام بشود. معمولا می توانیم اکسپت مقاله ISI فوری و اکسپت مقاله ISC سریع انجام دهیم که پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشیم.

اما از دیگر خدمات ما چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب می باشد. که چاپ کتاب را با هزینه کم و در تیراژکم با حفظ کیفیت در طراحی و صفحه آرایی انجام می دهیم.

 

برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.

آگهی استخدام

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ارسال آگهی

برای انجام پایان نامه کلیک کنید.

دانلود رایگان مقاله در تری پل!

شبیه سازی با متلب

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران