اسپیکر مکسیدر مدل AL- 231 آمپلی جدا 4 ساب 12 دی جی

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 93009

هر گاه قصد خرید اسپیکر و باند از بین برندهای محبوب ایرانی را داریم نمیتوانیم به راحتی از اسپیکر مکسیدر Maxeeder بگذریم و آن را نادیده بگیریم .بدون شک تبدیل شدن به یک برند پرطرفدار در بین این همه برند ایرانی و خارجی کار راحتی نبوده و باید به بررسی این بپردازیم که برند مکسیدر دارای چه مزیت های رقابتی است که توانسته این جایگاه را برای خود کسب کرده و آن را حفظ کند.

اگر شما به دنبال خرید سیستم صوتی باشید در بازار ها اسم و برندهای متنوعی را مشاهده خواهید کرد. یکی از این برند های باند اسپیکر مکسیدر بوده. کافه صدا یکی از تخصصی ترین سایت های فروش باند و اسپیکر است و در ادامه به بررسی برند اسپیکر و باند مکسیدر Maxeeder خواهیم پرداخت.

اولین سوال که پیش میاد و برای خیلی ها سواله اینه که شرکت مکسیدر ماله کجاست؟

خواستگاه اصلی شرکت Maxeeder کشور انگلستان است. این شرکت در سال میلادی 1979 تأسیس گردیده و در زمینه تولید محصولات صوتی و تکنولوژی‌های دیجیتال پا به عرصه گذاشت. این مجموعه در حال حاضر در حیطه تجهیزات مدرن چندرسانه‌ای با بالاترین تکنولوژی تولید فعالیت

می‌کند. شعار مکسیدر این است که «ما فقط طراحی نمی‌کنیم، فقط محصولات خود را نمی‌فروشیم، آن را می‌سازیم و مدت 50 سال است که در این عرصه حضور مستمر داریم.»

نخستین کارخانه مکسیدر در سال 1392 به منظور تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب و اشتغال زایی در ایران راه اندازی شد و هم اکنون دو کارخانه (سیرجان با 25 نفر نیرو) و (تهران با 157 نفر نیرو) مشغول به کار هستند.

از محصولاتی است که با طراحی زیبا و طیف های متنوعی که دارد توانسته به نیازهای طرفداران پاسخ دهد و مشتریان خود را در ایران و جهان علاوه گسترش دادن راضی نگه دارد.

با توجه به توضیحات بالای می توان به سوال شرکت مکسیدر کجاست پاسخ داد. همان طور که گفته شد خاستگاه این برند کشور انگلیس است اما در حال حاضر در کشورهای آسیایی از جمله ایران کارخانه افتتاح کرده و شرکت مکسیدر در خیابان حافظ تهران قرار دارد.
hhttps://cafeseda.com/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%85%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%B1/

153 بازدید کل ، 1 امروز

danyii

تاریخ عضویت: می 23, 2022
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تبلیغ متنی

[Text-Advertisements]

آگهی های مشابه

نظرات کاربران