چسب آپارات لاستیک یا چسب نوار نقاله SC 2000

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 31029
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس ایمیلchasbicom@gmail.com
    شماره تماس09302228711

چسب لاستیک یا چسب آپارات sc 2000 چیست ؟

چسب sc2000 یک چسب لاستیک دوجزیی مایع بر پایه کلروپرن می باشد ، هنگامی که با مقدار مناسبی از هاردنر (سخت کننده) خود (UTR 20) مخلوط می شود و در دمای اتاق به حالت کیور یا همان چسبندگی لازم رسیده و کاتالیز می شود و چسبندگی و مقاومت آن بسیار بالا می رود . و به عنوان بهترین چسب سرد آپارات شناخته می شود . tip top cement sc 2000 بهترین راه حل اتصالات صنعتی است.

چسب آپارات sc2000

این چسب قابلیت ترمیم کردن ، چسباندن و حتی پرکردن مواد لاستیکی را دارد .  چسب آپارات تسمه sc 2000 ایده آل برای پوشش یا آپارات (اتصال) لاستیک به لاستیک ، لاستیک به لاستیک ، لاستیک به پارچه ، لاستیک به آهن و فولاد ، لاستیک به بتن ، لاستیک به فایبرگلاس و اورتان را دارد ، همچنین به عنوان چسب سرد آپارات نوار نقاله ( اسپلایس ) و تعمیر نوار نقاله پارچه ای نیز به کار می رود .

دلیل محبوبیت چسب لاستیک sc 2000 این است که بعد از آپارات گرم یا سرد نوار نقاله یا تسمه و یا اتصال قطعات لاستیکی ، در برابر گرد و خاک و آب و روغن و مواد اسیدی بسیار مقاوم بوده و چسبندگی بسیار بینظیری از خود نشان می دهد .

چسب آپارات سرد و گرم sc2000

نحوه ی مخلوط کردن چسب نوار نقاله sc2000 :

چسب REMA SC2000 شامل چسب مایع و سخت کننده (هاردنر) در نسبت ۱ کیلوگرم چسب سمنت به ۴۰ گرم سخت کننده است . این دو جزء باید کاملا مخلوط شوند (هم زده شوند). بخش مخلوط شده باید در عرض ۲ ساعت استفاده شود لذا باید به میزان مورد نیاز چسب پنچری sc 2000 با محلول هاردنر مخلوط شود .

محدوده دمایی این چسب بین -۱۰ درجه سانتی گراد تا +۴۵ درجه سانتی گراد می باشد و برای اپارات گرم بوسیله پرس کردن نیز مناسب است. رطوبت نسبی نباید بیش از ۸۰ درصد کل فرآیند پوشش باشد و دمای بستر چسباندن باید حداقل ۵ درجه بالاتر از نقطه شبنم باشد . دمای محیط، دمای زیر بنا یا بستر و نقطه شبنم باید قبل از شروع پروژه و پس از آن در فواصل سه ساعته ثبت شود.

معمولا این چسب در دمای محیط و در شرایط ذکر شده بین ۸ تا ۲۴ ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد.

نقطه شبنم (Dew Point) :

با سرد کردن هوا در یک فشار ثابت، به دمایی می‌رسیم که در آن دما ، هوا توسط بخار آب اشباع می شود ، به این دما، دمای نقطه شبنم می‌گویند.

ویژگی های چسب نوار نقاله sc2000 :

  • این چسب پس از اتصال مانند یک لایه لاستیکی عمل می کند و ضد آب و اسید نیز هست.
  • محدوده دمایی -۱۰ درجه سانتی گراد تا +۴۵ درجه سانتی گراد
  • مخصوص آپارات گرم و سرد

کاربردهای چسب آپارات لاستیک sc2000 :

  • در صنعت خودور سازی جهت ترمیم و به عنوان چسب پنچری لاستیک خودروهای سبک و سنگین قابل استفاده می باشد .

ترمیم و پنچری لاستیک ماشین سنگین sc2000

  • به عنوان چسب لاستیک به آهن یا لاستیک به فلز :  در این نوع چسباندن تمامی سطوح باید تمیز ، خشک بدون روغن و عاری از هرگونه رنگ شدگی ، زنگ زدگی و هرنوع آلودگی باشد برای رسیدن به حداکثر چسبندگی هر دو سطح باید توسط فرچه و یک حلال کاملا تمیز شوند و اجازه دهیم به مدت چند دقیقه سطوح خشک شود و بعد شروع به چسباندن کنیم . مخصوص چسباندن لاستیک nr به آهن ، لاستیک epdm به فلز و انواع لاستیک بوتیل به آهن و …

چسب لاستیک به آهن sc2000

  • به عنوان چسب لاستیک به فایبرگلاس : سطوح از هرگونه گردو غبار پاک شود و روی ورق فایبرگلاس یا فیبر فایبرگلاس هیچ گونه ذرات گردو غبار نباشد ، بعد از اینکه از حلال برای پاک کردن استفاده کردید اجازه دهید حلال تبخیر شود و شروع به چسباندن کنید .
  • به عنوان چسب لاستیک به لاستیک : به دلیل خاصیت ضد اسیدی بودن این چسب بهترین گزینه برای چسباندن لاستیک sbr ، لاستیک بوتیل ، لاستیک nbr ، لاستیک nr یا لاستیک طبیعی ، لاستیک ضد اسید یا لاستیک epdm ، لاستیک ضد سایش ، لاستیک نئوپرن و ….

  • این چسب جهت رابر لاينينگ (پوشش) خطوط واحد اسيد شويي مخازن و حوض هاي امولسيون نیز استفاده می شود .
  • به عنوان پوشش ضد خوردگی در مخازن نفت و گاز در پالایشگاه ها
  • جهت روکش کردن غلطک هایی که در تماس با اسید هستند
  • جهت آپارات تسمه نقاله PVC، PU، پارچه ای، نمدی و تسمه نقاله لاستیکی و …
  • جهت چسباندن لاستیک به بتن : جزء بهترین چسب های بازار برای چسباندن لاستیک به سطوح سیمانی و بتنی
  • به عنوان ترمیم و چسب پنچری تایر دوچرخه و لاستیک ماشین
1039 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تبلیغ متنی

[Text-Advertisements]

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران