بهترین سالن زیبایی در پردیس: آرایشگاه زنانه

بهترین سالن زیبایی در پردیس: آرایشگاه زنانه

معرفی بهترین سالن زیبایی در پردیس شرق تهران برای کسانی که به زیبایی اهمیت می دهند و می دانند حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم است از این رو بهترین سالن زیبایی را انتخاب می کنند تا با انجام خدمات حرفه ای و با استفاده از مواد و ابزار استاندارد و با کیفیت زیبایی طبیعی پوست و موی آنها را به خطر نیندازند. سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در پردیس بورگ در سال 98 با مدیریت خانم آقائی در منطقه پردیس تهران، افتتاح شد. در حال حاضر سالن جدید VIP   در شهر جدید پردیس (شرق تهران) با ۳۰ نفر پرسنل و در محیطی خوشآیند،‌ میزبان شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مو مانیکور و پدیکور، طراحی و ترمیم ناخن و کاشت ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، اپیلاسیون، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد مهیا است.

تماس تلفنی 09107343525

سایت ما: https://boourg.website2.me/

تماس واتس آپ

اینستاگرام بورگ سالن

ما معتقدیم که زیبایی نوعی هماهنگی و تناسب بین اجزای صورت با کل آن است؛ کلیه پرسنل و میکاپ آرتیست‌های با تجربه ما در سالن زیبایی بورگ، ضمن توجه بر سلیقه مشتری، بیشترین تمرکز را بر روی افزایش تعادل و تناسب اجزاء صورت می‌گذارند. ما ضمن پرهیز از کلیشه‌ها و با در نظر گرفتن سن و موقعیت اجتماعی شما، عیوب صورت‌تان را می‌پوشانیم و زیبایی‌های آن را برجسته‌ می‌کنیم.

در سالن زیبایی و آرایشگاه در پردیس بورگ، بهترین و باکیفیت ترین خدمات آرایش عروس و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه می‌شود؛ بهترین روز زندگی هر زن، روز عروسی او است؛ مسلماً وی مستحق بهترین ظاهر و احساس در این روز خاص است؛ سالن زیبایی بورگ دارای سابقه طولانی در زمینه آرایش عروس و خلق چهره زیبا می‌باشد.

اگر شما بدنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک می‌کنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.

خدمات آرایشگاه در پردیس

آرایش عروس

عروس روی کارتها؟ ما شرط می بندیم که شما یک رویا را در ذهن داشته باشید ، و شما هر کاری که لازم باشد برای تنظیم لباس در عروسی خود انجام خواهید داد. برنامه ریزی دقیق ، چندین دور خرید و مهار نگاه شما بسیار وقت گیر است ، ممکن است نیاز به مشاوره یک متخصص داشته باشد و این می تواند شما را تحت فشار قرار دهد. این جایی است که ما وارد می شویم. در سالن بورگ، ما مطمئن می شویم که عروس های ما بهترین روز زندگی خود را در روز بزرگ زندگیشان داشته باشند.

سالن زیبایی فرشته در پردیس

پس خانم ها استرس را رها کنید! زیرا ما در سالن زیبایی بورگ سحر و جادو می کنیم، بدون اینکه لحظه ای استراحت کنیم  شما را شبیه عروس رویایتان میکنیم که همیشه در آن روز آرزو داشته اید! بنابراین اگر به دنبال یک راه حل  برای کاهش استرس عروسی هستید، دیگر جستجو نکنید. در سالن زیبایی در پردیس بورگ، آنچه را که می توانید انتظار داشته باشید وجود دارد.آرایش عروس تخصص ماست.

ما راز و رمز زیبایی شما را می‌دانیم و متعهد می‌شویم با استفاده از محصولات با کیفیت و آخرین متدهای آرایشی، به شما احساس و ظاهری زیبا اهدا نمائیم. ما می‌خواهیم در کنار ما احساس آرامش داشته باشید و جوانی را از سر بگیرید.

در سالن زیبایی در پردیس و آرایشگاه در پردیس (بورگ) از مواد آرایشی با بهره گیری از آخرین متدها و راه حل های تحقیقات علمی در سطح دنیا استفاده می شود.

چگونه بهترین سالن زیبایی در پردیس را بشناسیم؟

انتخاب بهترین سالن زیبایی , آرایشگاه در پردیس بخصوص برای عروس خانم ها بسیار حائز اهمیت است برای اینکه شما در کنار زیبایی مصنوعی بتوانید زیبایی طبیعی پوست و موی خود را حفظ کرده و همیشه زیبا باشید در حهت تحقق این خواسته باید با تحقیق و بررسی به سراغ سالن زیبایی بروید که خدمات آرایشی و پیرایشی خود را با کمک کادر دوره دیده و مواد مناسب با دقت در تاریخ انقضای مواد اجرا نماید در ادامه به برخی نکات مهم خواهیم پرداخت .

  • قیمت بالا دلیل بر مهارت آرایشگر نیست پس مراقب باشید هزینه ای گزاف برای یک کار بی کیفیت نپردازید.
  • هرگز فکر نکنید قیمت بالای برخی سالن ها نشان از مهارت بالای آرایشگر است
  • فقط صرف تأیید یکی یا دو نفر از این آرایشگاه آن را بهترین سالن زیبایی ندانید بلکه بیشتر تحقیق کنید

 

  • وقتی وارد آرایشگاه می شوید به کیفیت مواد آرایشی و ابزار مورد استفاده توجه فرمایید چون استفاده از مواد بی کیفیت و تاریخ گذشته می تواند زیبایی پوست شما را از بین برده و صدمات زیادی به پوستتان وارد کند
  • هرگز فقط با تبلیغات اشخاص معروف بر حرفه ای بودن یک آرایشگاه صحه نگذارید
  • اگر سالن زیبایی و آرایشگاه در پردیس با قیمت های پایینی کارهای آرایشی را انجام می دهد فکر نکنید ارزان بودن نشانه ی بی کیفیت بودن کار اجرایی است
  • تبلیغات بیشتر نشانه ی بهتر بودن نیست
  • پس از انتخاب بهترین آرایشگاه باز هم با برخی کارهای آرایشی ، آرایشگاه مورد نظرتان را آزمایش کنید

انواع خدمات آرایشی و پیرایشی در بهترین سالن زیبایی در پردیس

انواع خدمات آرایش مو ،شینیون تخصصی مو ، شینیون عروس ، رنگ مو لایت ، میکرونیدلینگ صورت ، بوتاکس مو ، مزوتراپی مو سر ، جوانسازی پوست ، سامبره ، فیکانتور لب ، تاتو موقت، ویتامین مو ، اکستنشن مژه.

، بوتاکس ابرو ،بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، اکستنشن مو ، گریم و میکاپ عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش مو ، آمبره موی کوتاه و بلند ،

میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتینه مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود .

روشن کننده های پوست چگونه کار می کنند؟

روشن کننده های پوست حاوی یک ماده فعال یا ترکیبی از مواد تشکیل دهنده هستند که میزان ملانین را در پوست محل استفاده کاهش می دهد.

بیشترین ماده مورد استفاده در مواد روشن کننده پوست که در ایالات متحده فروش می رود ، هیدروکینون است.

FDA استفاده از هیدروکینون را در ماده روشن کننده پوست و کرم ضد لک بدون نسخه ایالات متحده تنظیم می کند که می تواند حاوی 2٪ هیدروکینون باشد. متخصصان پوست می توانند برای روشن کننده های حاوی 4٪ -6٪ هیدروکینون نسخه بنویسند.

مهم است که قبل از استفاده از داروی هیدروکینون با پزشک خود مشورت کنید و دستورالعمل های پزشک را دقیقاً دنبال کنید.

در سایر روشن کننده های پوست از داروهایی مانند استروئیدها و اسید رتینوئیک که از ویتامین A می آید به عنوان مواد موثره استفاده می شود. و برخی از روشن کننده های پوست از مواد طبیعی مانند اسید کوجیک – ترکیبی که از قارچ می آید- و آربوتین ، ترکیبی که در گیاهان مختلف یافت می شود ، استفاده می کنند. بهترین آرایشگاه در پردیس بورگ.

خطرات روشن کننده های پوست

یکی از مهمترین خطرات استفاده از برخی از روشن کننده های پوست و کرم های ضد لک احتمال قرار گرفتن در معرض جیوه است. یک مطالعه نشان داد که تقریباً از هر 4 ماده سبک کننده پوست ساخته شده در آسیا و خارج از ایالات متحده ، 1 مورد حاوی جیوه است.

خطرات احتمالی دیگر روشن کننده های پوست وجود دارد. این خطرات می تواند شامل موارد زیر باشد:

استفاده طولانی مدت می تواند به پیری زودرس پوست کمک کند.


استفاده طولانی مدت ممکن است خطر ابتلا به سرطان پوست در معرض آفتاب را افزایش دهد. همیشه هنگام استفاده از روشن کننده پوست و بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده استفاده کنید.

استروئیدها در برخی از روشن کننده های پوست ممکن است خطر ابتلا به عفونت های پوستی ، نازک شدن پوست ، آکنه و ترمیم ضعیف زخم را افزایش دهند.


استفاده از استروئیدها در مناطق وسیعی از پوست ممکن است شما را در معرض خطر مشکلات سلامتی مربوط به جذب استروئید توسط بدن قرار دهد.
هیدروکینون ممکن است باعث تغییر رنگ پوست ناخواسته و غیر قابل درمان (اوکرونوز) شود.

عوامل سفید کننده مختلف ، از جمله مواد طبیعی ، می توانند باعث تحریک پوست یا واکنش آلرژیک شوند.

موارد احتیاط ویژه هنگام استفاده از روشن کننده پوست

سؤالات متداول

دوره‌ی درمان لک‌های پوستی با استفاده از کرم‌های ضد لک چقدر طول می‌کشد؟

با توجه به نوع پوست و منشأ لکه، بازه‌ی زمانی متفاوتی دارد، اما به‌طورکلی بین 6 ـ 2 ماه ممکن است زمان ببرد.

آیا کرم ضد لک یک کرم روشن‌کننده نیز محسوب می‌شود؟

در میان ترکیبات کرم‌های روشن‌کننده و ضد لک تفاوت‌ها و شباهت‌هایی وجود دارد، اما به‌طورکلی می‌توان بیان کرد که کرم‌های ضد لک علاوه بر آنکه در درمان و محو شدن لک‌های پوستی نقش دارند، می‌توانند به روشن شدن پوست کمک کنند.

آیا استفاده از این نوع کرم‌ها محدودیت دارد؟

بله استفاده از کرم ضد لک برای همه‌ی افراد مناسب نیست و به تمام افراد توصیه نمی‌شود. تشخیص اینکه این نوع کرم‌ها باپوستتان سازگار است یا خیر، بر عهده‌ی پزشک متخصص است.

برخی از افراد برای تغییر رنگ چهره خود از روشن کننده پوست به کل بدن خود استفاده می کنند اما این مسئله می تواند بسیار خطرناک باشد. ماده م activeثر در برخی از روشن کننده های پوست جیوه است ، بنابراین سفید شدن می تواند منجر به مسمومیت با جیوه شود.

 

طبیعی و لطیف – کرم سفید کننده پوست ، که با عناصر گیاهی مانند عصاره توت و شیرین بیان ، تزریق شده و به آرامی و به طور طبیعی رنگ پوست را روشن می کند ، به از بین بردن لکه های تیره و رنگدانه های بیش از حد کمک می کند.

آرایشگاه زنانه در پردیس 

سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس

با روغن زیتون و اسید هیالورونیک دارای بافتی نامرئی و سبک است تا پوست شما را برای سفید شدن ملایم و بدون تحریک مرطوب و تازه کند.
سفید کننده ظریف برای مناطق صمیمی – ژل سفید کننده صمیمی مخصوصاً برای رفع ناحیه های رنگی ساخته شده است تا ظاهر ملایم پوست را هم در مناطق صمیمی و هم در مناطق حساس پوست مخلوط و تقویت کند. مواد فعال آن به اصلاح رنگدانه های اضافی ناشی از هورمون ها ، برنزه شدن یا از بین بردن موها کمک می کند.
Brighten and even Skin Tone – فرموله شده برای انواع پوست ، اصلاح کننده لکه های تیره رنگ پوست را کدر و ناهموار بهبود می بخشد ، لکه های رنگدانه را محو می کند و درخشش جوانی درخشان را به پوست شما باز می گرداند.


ساخت ایالات متحده آمریکا –

کرم روشن کننده Intimate Whitening Cream، با رعایت مقررات دقیق ایمنی ، در ایالات متحده آمریکا تولید می شود. همه مواد تشکیل دهنده در ایالات متحده آمریکا نیز هست. این محصول به صورت 100٪ وگان و بی رحمی است.
درمان ملایم و موثر پوست با محصول با کیفیت برتر

کیفیت و قیمت کرم ضد لک آمریکایی

با استفاده از کرم روشن کننده پوست بگذارید که لکه های تیره و رنگ بی رنگ مورد گذشته باشد.

این ژل سفید کننده پوست که با مواد طبیعی و عصاره های گیاهی تهیه شده است به شما کمک می کند تا با تمام مشکلات اصلی پوستی که با آن دست و پنجه نرم کرده اید مقابله کنید:

– ناهموار بودن رنگ پوست

– رنگدانه بیش از حد

سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس سالن زیبایی فرشته در پردیس . # آرایشگاه زنانه در پردیس