فواید تبلیغ گوگل و برتری آن نسبت به سایر تبلیغات اینترنتی

فواید تبلیغ گوگل

درج آگهی رایگان

فواید تبلیغ گوگل : ادوردز ( Adwords ) سیستم تبلیغاتی گوگل است که با آن می توانید به راحتی و به سرعت برای کالا، خدمات و یا اطلاعات خود کمپین ایجاد کنید

و آن را به تمامی افرادی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می گردند، نمایش دهید.

به کمک گوگل ادوردز ( Google Adwords ) می توانید تبلیغات ساخته شده توسط خودتان را در صفحات نمایش جستجوی گوگل و یا شبکه بزرگ تبلیغاتی گوگل نمایش دهید.

به عبارت دیگر، گوگل ادوردز ابزاری است برای نمایش تبلیغات شما فقط برای افرادی که در جستجوی آن هستند. زمانی که جستجو کننده یکی از کلمات کلیدی شما را جستجو می کند در صفحات نمایش جستجوی گوگل، تبلیغات گوگلی (Google Adwords) شما متمایز از رقبا نمایش داده می شود.

 

آگهی رایگان

آگهی استخدام

آگهی خرید و فروش خودرو

 

جستجوی کلمه کلیدی

با این روش، تبلیغات شما فقط برای کسانی نشان داده می شود که به دنبال محصولات و یا خدمات شما می باشند. مثلا اگر کاربری عبارت “ نرم افزار حسابداری ” را در قسمت جستجوی گوگل وارد کند گوگل نتایج متعددی که مرتبط با نرم افزار حسابداری است را در صفحه نتایج جستجو به کاربر نمایش می دهد و علاوه بر این نتایج در قسمت بالای صفحه ( بالاتر از نتایج جستجوی معمولی در نوار زردرنگ و متمایز ) تبلیغات ادوردز را نمایش می دهد.

می توانید برای هر گروه از محصولات خود، متن های تبلیغاتی متنوع و گروهای مختلفی از واژه های کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. زمان نمایش،منطقه جغرافیایی نمایش و بودجه روزانه،پرداخت برای هرکلیکی که بر روی آگهی شما می شود و تمامی این فاکتورها قابل تعیین و ویرایش هستند.

در روش های معمول تبلیغ، مثلا بیلبورد ، روزنامه ، تلوزیون و تمام روش های مشابه دیگر، شما یک جا و بدون در نظر داشتن میزان سود مجبور به پرداخت هزینه می باشید اما در Google Adwords شما فقط به ازای کاربرانی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می گردند هزینه پرداخت می نمایید

.

آگهی همشهری

آگهی خرید خانه در تهران

ثبت آگهی رایگان

 

 هزینه تبلیغ در گوگل.

هزینه تبلیغ در گوگل بسیار جزئی و در حد ۱ سنت به ازای هر کاربر مرتبط می باشد در صورتی که در روش های معمول شما باید میلیون ها تومان هزینه نمایید تا بتوانید تعداد مشتری جذب نمایید. در تبلیغ در گوگل مدت نمایش تبلیغ و تعداد نمایش آن کاملا رایگان بوده و تنها به ازای کلیک و ورود کاربر شما پرداخت خواهید نمود.

در سیستم گوگل عملا امکان تقلب و انجام تعداد زیادی کلیک بر روی تبلیغ وجود ندارد و شما تنها به ازای کاربر مرتبط و مناسب هزینه پرداخت می نمایید به عبارتی مهمترین مزیت تبلیغ در گوگل  این است که شما مستقیما با کسانی مخاطب خواهید بود که واقعا میتوانند مشتری و یا کاربر شما باشند.

امکان تعیین کشور محل نمایش تبلیغ و یا زبان کاربر در این روش تبلیغاتی وجود دارد.

سیاست بازگشت سرمایه، در تبلیغ در گوگل سیاست اصلی بازگشت سرمایه و سود می باشد به این منوال که هنگامی که شما مثلا مبلیغ ۱۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه نمودید حتما باید بیش از این مقداری سود داشته باشید.

 

سیستم آگهی در گوگل در حال حاضر بزرگترین سیستم تبلیغاتی جهان می باشد و در ایران نیز طی یک سال گذشته بسیار گسترش یافته است.

بیش از ۸۰ درصد کاربران اینترنت در ایران و جهان از موتور جستجوی گوگل استفاده می نمایند.